1. Produkty
  2. SOFTPLUS LPR

SOFTPLUS LPR

Jedním z modulů softwarového systému SOFTPLUS je řešení zaměřené na management vjezdu a výjezdu vozidel do určitého objektu nebo areálu s využitím kamer vybavených funkcí čtení registračních značek (RZ). Uživatel našeho řešení tak má možnost vytvářet celé spektrum pravidel pro pohyb vozidel přes závorový systém a tento systém navíc propojit například s parkovacím platebním automatem.

Nekompromisní i neúnavný strážce vjezdu

Základním stavebním kamenem tohoto řešení je použití kamer schopných číst registrační značky vozidel (LPR kamery). Vzhledem k vysoké technologické úrovni použitého hardwaru i softwaru je dosaženo vysoké, přibližně 96%, spolehlivosti čtení RZ. Takto přečtená značka pak může být v námi vyvinutém softwaru využita např. v rámci vytváření tzv. whitelistů (vozidla mohou vjet) nebo blacklistů (vozidlu není umožněn vjezd + může být upozorněna obsluha, spuštěn alarm apod.). Samozřejmě nechybí ani možnost zvednout závoru ručně – tlačítkem.

Systém toho však nabízí mnohem víc a lze jej dle potřeby rozšiřovat o indukční smyčky, závory, displeje a nebo třeba čtečky přístupových karet pro případ, že je před vjezdem vyžadováno ještě ověření identity řidiče vozidla.

Automatizace řízení vjezdu

Vysoká úspěšnost rozpoznávání RZ (až 96 %)

Možnost vytvářet pravidla pro vjezd

Podpora vícefázového ověření před vjezdem

Možnost skupinové správy vozidel

Vytváření a exportování statistik a reportů

Přizpůsobení softwaru dle požadavků zákazníka

Architektura klient-server s integrací API

Interní/úzká komunikace z ACS a Logistics

Výhody produktu

Automatizace procesů

Zvýšená bezpečnost a kontrola vjezdu

Úspora personálních nákladů

Real-time monitoring a řízení vjezdů/výjezdů

Přehledné statistiky a analýzy

Flexibilita a přizpůsobitelnost systému

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

LPR systém snižuje provozní náklady, eliminuje kontrolu přístupu zaměstnanci a zvyšuje bezpečnost areálu. Majitel může snadno sledovat a analyzovat pohyb vozidel, optimalizovat personální zdroje a zajistit vyšší kontrolu nad přístupem. Systém také umožňuje rychle reagovat na neočekávané situace díky možnosti operativně odesílat notifikace.
 

lpr
lpr

Vyhody pro uživatele
 

Řidiči a návštěvníci ocení rychlost a intuitivnost systému, který jim umožní plynulý a bezpečný vjezd bez nutnosti ručního zadávání dat. V případě použití víceúrovňového ověření se posouvá úroveň zabezpečení opět o kus dál. Nabízené řešení zásadně přispívá ke zlepšení uživatelského komfortu.
 

Jak to funguje?

Vozidlo zastavuje před závorou

LPR kamera načte RZ vozidla

Systém porovná RZ s databází uložených RZ

Dle nastavených pravidel povolí nebo zakáže vjezd

Je-li vozidlu vjezd povolen, závora se zvedne

Uložení vjezdu/výjezdu do statistiky

 

Schéma zapojení

 

Popsaný proces probíhá rychle, efektivně a především zcela automaticky, díky čemu je zajištěn plynulý pohyb vozidel do/z areálu. V případě potřeby je stále k dispozici možnost manuálně zasáhnout do výše uvedeného procesu.

lpr

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Řízení vjezdu a výjezdu vozidel LPR kamerovým systémem

15.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy

Mnoho logistických uzlů čelí výzvě, jak zajistit bezpečný a efektivní vjezd vozidel do svých prostor. Ruční kontrola registračních značek je nejen časově náročná, ale také náchylná k chybám. Moderní řešení využívající rozpoznávání registračních značek (LPR) nabízí efektivní a bezpečnou alternativu. Automatizovaný systém LPR umožňuje přesně sledovat a řídit přístup vozidel, čímž zvyšuje bezpečnost a snižuje riziko neoprávněného vjezdu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad implementace systému LPR a jeho přínosy pro firmy.

Dozvědět se více

Management nákladních vozidel v logistickém areálu

15.04.2024 Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy

Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.