1. Případové studie
  2. Řešení pro obce a města
  3. Implementace samoobslužného kiosku E-recepční

Implementace samoobslužného kiosku E-recepční

Moderní firmy stále častěji hledají způsoby, jak optimalizovat své procesy a zlepšit zákaznickou zkušenost. Jedním z klíčových oblastí, kde lze dosáhnout výrazného zlepšení, je správa návštěv. Ruční evidence a tradiční recepční služby jsou často časově náročné a náchylné k chybám. Řešením může být implementace moderního samoobslužného kiosku. Tento inovativní nástroj automatizuje proces registrace návštěvníků, snižuje zátěž recepčních a zvyšuje bezpečnost vašeho objektu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad úspěšné implementace samoobslužného kiosku E-recepční a jeho přínosy pro společnost.

Výzva

V administrativním areálu bylo nutné optimalizovat a procesy spojené s přijímáním návštěv. Zákazník hledal řešení, které by automatizovalo recepční služby, snížilo závislost na lidském faktoru a umožnilo hladkou integraci s existujícím přístupovým systémem C4. Cílem bylo zefektivnit správu návštěv a zlepšit i celkový dojem z návštěvy areálu.

Řešení

Implementované řešení spočívá v instalaci moderního samoobslužného kiosku vybaveného dotykovým monitorem, čtečkou QR kódů a automatem na vydávání přístupových karet. Kiosek je řízen speciálním softwarem, který zahrnuje dva klíčové moduly: návštěvnický a přístupový.

Proces registrace a vydávání přístupových karet je intuitivní a efektivní. Návštěvníci, kteří přijedou během pracovní doby, mohou využít kiosku k samostatné registraci. Ti, kteří již mají předběžně vytvořenou rezervaci, jednoduše naskenují zaslaný QR kód a je jim vydána karta. Návštěvníci bez rezervace vyplní krátký formulář a absolvují "ověřovací" videohovor s příslušným zaměstnancem. Po potvrzení identity je jim vydána přístupová karta. Pro návštěvy mimo pracovní dobu je vyžadován platný QR kód, který představuje oprávnění k vstupu.

Výsledek

Zavedení samoobslužného kiosku přineslo pozitivní dopad na několik klíčových oblastí. Recepční pracovníci zaznamenali výrazné snížení administrativní zátěže a získali čas na jiné úkoly. Automatizace systému přispěla ke zvýšení bezpečnosti areálu díky přesnému sledování příchozích a odchozích osob. Návštěvníci oceňují možnost provést rychlou a pohodlnou registraci, významné zkrácení čekacích dob a zlepšení celkového dojmu z návštěvy.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.