Městům a obcím dokážeme nabídnout hned řadu zajímavých produktů, které lze v praxi nasadit samostatně nebo je vzájemně propojit do většího funkčního celku.
Správa skladovacích kapacit a logistika obecně vyžaduje precizně zpracované procesy. Naše produkty přinášejí vysokou míru automatizace a chybovost redukují na minimum.
Provozujete sportovní nebo rekreační zařízení a hledáte moderní řešení, která by zefektivnila vaše podnikání a přinesla by více komfortu vašim zákazníkům? Pak jste u nás správně.
Nenápadně působící administrativní budova může být ve skutečnosti velmi složitý a komplexní systém obsluhující řadu oblastí. A přesně pro tyto účely jsme vyvinuli platformu Softplus.
V případě nemocnic jsou jasnými prioritami spolehlivost, bezpečnost, efektivita, nepřetržitá dostupnost služeb a komfort všech návštěvníků. Systém Softplus se těchto výzev nebojí.
Díky své široké univerzálnosti a flexibilitě má integrační platforma co nabídnout také v rámci segmentu služeb a retailu. Rádi najdeme řešení i pro váš projekt.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Mnoho firem hledá způsoby, jak usnadnit svým zaměstnancům objednávání a výdej obědů a zároveň získat cenné informace o jejich preferencích. Moderní stravovací systémy nabízejí komplexní řešení, které automatizují procesy, zvyšují efektivitu a zlepšují kvalitu stravovacích služeb. Díky intuitivnímu rozhraní pro zaměstnance a pokročilým nástrojům pro správu stravování mohou společnosti výrazně zlepšit spokojenost svých zaměstnanců a zároveň optimalizovat náklady. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad implementace moderního stravovacího systému a jeho přínosy pro společnost.
Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.