Moderní řešení pro automatizaci nepřetržitě poskytovaných recepčních služeb v interiérových prostorách, které umožňuje plně nahradit dosud běžné recepční pracovníky.
Základními stavebními kameny systému je hardwarový kiosek a softwarový modul eReception, které v kombinaci s ACS přístupovým modulem zajišťují správu přístupu do objektu a efektivní automatizaci recepčních služeb. E-recepční umožňuje provádět jednoduchou a bezpečnou správu návštěv včetně tvorby pozvánek, registraci návštěvníků a v neposlední řadě i správu oprávnění ke vstupu.
Úplné nahrazení osoby recepčního.
Řízení přístupu do objektu 24/7.
E-recepční lze díky API propojit s jinými přístupovými a bezpečnostními systémy.
✅ Snížení personálních nákladů
Automatizovaná recepce eliminuje potřebu fyzického recepčního personálu.
✅ Zvýšení bezpečnosti objektu
Přesná kontrola vstupů a identifikace osob zajišťují maximální dohled nad přístupem.
✅ Monitoring pohybu návštěvníků
Možnost sledovat historii vstupů a pohybu osob v objektu v reálném čase.
✅ Flexibilita systému
Připravenost na úpravy – snadné přizpůsobení novým provozním požadavkům či změnám přístupových pravidel.
✅ Jednoduchá škálovatelnost
Možnost rozšíření systému dle potřeby – více přístupových bodů, jazykových mutací nebo funkcí.
✅ Moderní image firmy
Inovativní řešení posiluje technologický dojem vaší organizace již při prvním kontaktu.
✅ Rychlá a snadná registrace
Intuitivní proces přihlášení bez zbytečných čekání.
✅ Podpora více jazyků
Systém komunikuje s návštěvníky v několika jazykových mutacích – ideální i pro mezinárodní provozy.
✅ QR kód pro rychlý vstup
Možnost využít QR kód pro zjednodušení a zrychlení registrace.
✅ Uživatelsky přívětivé rozhraní
Moderní a intuitivní prostředí zajišťuje bezproblémové používání i pro technicky méně zdatné uživatele.
✅ Komfortní zážitek od prvního kontaktu
Profesionální a hladký proces vstupu zvyšuje celkový dojem z návštěvy objektu.
SOFTPLUS eReception je dalším velmi univerzálním řešením s nepřebernými možnosti využití všude tam, kde musí být nepřetržitě k dispozici recepční služby. Systém kompletně zautomatizuje management přístupu návštěv a převezme roli stávajících pracovníků recepce.
Městům a obcím dokážeme nabídnout hned řadu zajímavých produktů, které lze v praxi nasadit samostatně nebo je vzájemně propojit do většího funkčního celku.
Provozujete sportovní nebo rekreační zařízení a hledáte moderní řešení, která by zefektivnila vaše podnikání a přinesla by více komfortu vašim zákazníkům? Pak jste u nás správně.
Nenápadně působící administrativní budova může být ve skutečnosti velmi složitý a komplexní systém obsluhující řadu oblastí. A přesně pro tyto účely jsme vyvinuli platformu Softplus.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Moderní firmy stále častěji hledají způsoby, jak optimalizovat své procesy a zlepšit zákaznickou zkušenost. Jedním z klíčových oblastí, kde lze dosáhnout výrazného zlepšení, je správa návštěv. Ruční evidence a tradiční recepční služby jsou často časově náročné a náchylné k chybám. Řešením může být implementace moderního samoobslužného kiosku. Tento inovativní nástroj automatizuje proces registrace návštěvníků, snižuje zátěž recepčních a zvyšuje bezpečnost vašeho objektu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad úspěšné implementace samoobslužného kiosku E-recepční a jeho přínosy pro společnost.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.