1. Produkty
  2. SOFTPLUS eReception

SOFTPLUS eReception

Moderní řešení pro automatizaci nepřetržitě poskytovaných recepčních služeb v interiérových prostorách, které umožňuje plně nahradit dosud běžné recepční pracovníky

https://www.softplus.cz/media/znizenie-nakladov-9.png

Recepce pro 21. století

Základními stavebními kameny systému je hardwarový kiosek a softwarový modul eReception, které v kombinaci s ACS přístupovým modulem zajišťují správu přístupu do objektu a efektivní automatizaci recepčních služeb. E-recepční umožňuje provádět jednoduchou a bezpečnou správu návštěv včetně tvorby pozvánek, registraci návštěvníků a v neposlední řadě i správu oprávnění ke vstupu.

Automatizace recepčních služeb

Úplné nahrazení osoby recepčního.

Nepřetržitý provoz

Řízení přístupu do objektu 24/7.

Integrace s existujícími systémy

E-recepční lze díky API propojit s jinými přístupovými a bezpečnostními systémy.

Jak to funguje?

Vytvoření pozvánky

Osoba, která návštěvníka zve, předem vytvoří prostřednictvím webového portálu pozvánku, která obsahuje základní identifikační údaje návštěvníka a datum a čas návštěvy. Pozvánka se automaticky uloží do přístupového modulu ACS, kde se vyhodnotí její platnost a přidělí se přístupová oprávnění na vchodové dveře.

Příchod návštěvníka

Návštěvník vchází do objektu a přichází ke kiosku, kde na úvodní obrazovce zvolí jazyk, ve kterém chce s kioskem komunikovat. Počet jazyků je neomezený, dodání obsahu v různých jazycích zajišťuje zákazník nebo investor.

Výběr způsobu registrace

Návštěvník zvolí jednu z možností – mám/nemám k dispozici automaticky generovaný QR kód. Tento kód je návštěvníkovi zaslán v pozvánce.

Registrace

Návštěvník bez QR kódu je nejprve zaevidován do systému (vyplnění formuláře, sken dokladu totožnosti, ověřovací videohovor s navštěvovanou osobou). Obdržel-li návštěvník předem QR kód, ověří se prostřednictvím kiosku jeho platnost. Návštěvníkovi je pak vydána přístupová karta a navštívené osobě odeslána notifikace o jeho příchodu.

Vydání přístupové karty

Po úspěšném dokončení registrace je návštěvníkovi vydána přístupová karta. Informace o vydané kartě a cílové kanceláři jsou automaticky přes API odeslány do přístupového modulu ACS, který k ní přiřadí přístupovou cestu.

Vstup do objektu

Na základě přiřazených oprávnění z ACS přístupového systému je návštěvníkovi umožněn vstup do objektu. Celý proces je plně automatizován a vstup do objektu je tak efektivně zabezpečen.

ereception

Výhody produktu

Zvýšení efektivity

Automatizace zrychluje procesy, snižuje chybovost a personální náklady.

Bezpečnost

"Nekompromisní" kontrola přístupu do objektu.

Flexibilita

Systém lze široce přizpůsobit konkrétním požadavkům klienta/provozovatele. Umožňuje provádět správu jedné i více společností.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

Snížení personálních nákladů
Automatizovaná recepce eliminuje potřebu fyzického recepčního personálu.

Zvýšení bezpečnosti objektu
Přesná kontrola vstupů a identifikace osob zajišťují maximální dohled nad přístupem.

Monitoring pohybu návštěvníků
Možnost sledovat historii vstupů a pohybu osob v objektu v reálném čase.

Flexibilita systému
Připravenost na úpravy – snadné přizpůsobení novým provozním požadavkům či změnám přístupových pravidel.

Jednoduchá škálovatelnost
Možnost rozšíření systému dle potřeby – více přístupových bodů, jazykových mutací nebo funkcí.

Moderní image firmy
Inovativní řešení posiluje technologický dojem vaší organizace již při prvním kontaktu.

ereception
ereception

Vyhody pro uživatele
 

Rychlá a snadná registrace
Intuitivní proces přihlášení bez zbytečných čekání.

Podpora více jazyků
Systém komunikuje s návštěvníky v několika jazykových mutacích – ideální i pro mezinárodní provozy.

QR kód pro rychlý vstup
Možnost využít QR kód pro zjednodušení a zrychlení registrace.

Uživatelsky přívětivé rozhraní
Moderní a intuitivní prostředí zajišťuje bezproblémové používání i pro technicky méně zdatné uživatele.

Komfortní zážitek od prvního kontaktu
Profesionální a hladký proces vstupu zvyšuje celkový dojem z návštěvy objektu.
 

Důvěřují nám

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Implementace samoobslužného kiosku E-recepční

15.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro administrativní budovy

Moderní firmy stále častěji hledají způsoby, jak optimalizovat své procesy a zlepšit zákaznickou zkušenost. Jedním z klíčových oblastí, kde lze dosáhnout výrazného zlepšení, je správa návštěv. Ruční evidence a tradiční recepční služby jsou často časově náročné a náchylné k chybám. Řešením může být implementace moderního samoobslužného kiosku. Tento inovativní nástroj automatizuje proces registrace návštěvníků, snižuje zátěž recepčních a zvyšuje bezpečnost vašeho objektu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad úspěšné implementace samoobslužného kiosku E-recepční a jeho přínosy pro společnost.

Dozvědět se více

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.