1. Využití
  2. Využití pro nemocnice

Využití pro nemocnice

Každá oblast lidské činnosti má svá specifika a výjimkou nejsou samozřejmě ani nemocnice. I v tomto případě má naše platforma SOFTPLUS co nabídnout ať už se jedná například o zajištění nepřetržitého poskytování služeb klientům nebo vysoká míra automatizace procesů.

SOFTPLUS EDODocházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.+ Dozvědět se více SOFTPLUS ACSPřístupový modul umožňuje snadné ověřenípřístupu a díky použitým technologiím – včetně ZK kontrolérů a QR čteček – výsledkem je pak rychlé umožnění nebo zamítnutí vstupu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS Parking ReservationInteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.+ Dozvědět se více SOFTPLUS BOXPředstavujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.+ Dozvědět se více

Komplexní řešení pro nemocnice

V případě nemocnic může být nasazení systému SOFTPLUS přínosné hned v několika rovinách. Zatímco na jedné straně dojde ke zvýšení kvality poskytovaných služeb klientům-pacientům, a tím i ke zlepšení celkového vnímání daného zdravotnického zařízení, na straně druhé dojde k reálnému zefektivnění mnoha procesů, což povede k žádoucím úsporám. Typickým příkladem může být automatizace mnoha rutinních činností, kterou doposud vykonávají zaměstnanci. V neposlední řadě jistě stojí za zmínku i nezanedbatelné snížení chybovosti způsobené lidským faktorem.

Nepřetržitý provoz

Systémy jsou klientům i správcům k dispozici nonstop prostřednictvím intuitivního webového rozhraní i mobilní aplikaci.

Automatizace

Díky velké míře automatizace jsou služby poskytovány konzistentně a spolehlivě. Negativní vliv lidského faktoru je významně eliminován.

Efektivita

Nároky na zvyšování efektivity se samozřejmě nevyhýbají ani zdravotnictví a platforma SOFTPLUS i v tomto případě tahá za delší konec provazu.

Bezpečnost

Můžeme nabídnout profesionální systém řízení přístupu využívající QR kódy, který lze jednoduše rozšířit o kvalitní kamerový systém.

Srozumitelnost

Ne každé uživatelské rozhraní je zcela User-friendly. V našem případě se není čeho bát – vše je intuitivní a rychle pochopitelné.

Individualizace

Systém poskytuje široký prostor pro personalizaci tak, aby jeho uživateli maximálně vyhovoval a splňoval jeho požadavky.

Snížení nákladů

Naše řešení umožňují automatizovat celou řadu procesů. Díky tomu lze najít značné úspory především v rámci personálních nákladů.

Otevřený systém

SOFTPLUS lze díky rozhraní API propojit se softwarem třetích stran. Samozřejmostí je také kompatibilita s širokou škálou hardwarových produktů.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro nemocnice. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Nebojte se přechodu na elektronický docházkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy Řešení pro nemocnice

Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.

Dozvědět se více

Zacvičte se zbytečnými náklady

08.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro sport a rekreaci Řešení pro nemocnice

Přinášíme řešení, které umožňuje provozovat fitness centrum prakticky nonstop, ovšem s minimálními až nulovými náklady na personální zajištění jeho provozu. Následující řádky vám o našem systému a jeho širokých možnostech prozradí víc – rozhodně stojí za vaši pozornost.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.