Každá oblast lidské činnosti má svá specifika a výjimkou nejsou samozřejmě ani nemocnice. I v tomto případě má naše platforma SOFTPLUS co nabídnout ať už se jedná například o zajištění nepřetržitého poskytování služeb klientům nebo vysoká míra automatizace procesů.
V případě nemocnic může být nasazení systému SOFTPLUS přínosné hned v několika rovinách. Zatímco na jedné straně dojde ke zvýšení kvality poskytovaných služeb klientům-pacientům, a tím i ke zlepšení celkového vnímání daného zdravotnického zařízení, na straně druhé dojde k reálnému zefektivnění mnoha procesů, což povede k žádoucím úsporám. Typickým příkladem může být automatizace mnoha rutinních činností, kterou doposud vykonávají zaměstnanci. V neposlední řadě jistě stojí za zmínku i nezanedbatelné snížení chybovosti způsobené lidským faktorem.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro nemocnice. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Inteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.
Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Docházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.
Představujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.
Modul SOFTPLUS FOOD představuje inovativní řešení pro kompletní digitalizaci a následně i optimalizaci správy stravovacích služeb různého rozsahu. Díky zavedení velkého podílu automatizace zefektivňuje proces objednávání, přípravy i výdeje jídel.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.
Přinášíme řešení, které umožňuje provozovat fitness centrum prakticky nonstop, ovšem s minimálními až nulovými náklady na personální zajištění jeho provozu. Následující řádky vám o našem systému a jeho širokých možnostech prozradí víc – rozhodně stojí za vaši pozornost.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.