Není ničím novým, že obzvláště v logistice platí známé rčení čas jsou peníze, a veškeré procesy proto musejí být nastaveny velmi důsledně tak, aby bylo docíleno maximální efektivity. Naše unikátní modulární platforma SOFTPLUS má ambici stát se silným nástrojem, který by pomohl provozovatelům logistických center a skladovacích objektů docílit žádané vysoké efektivity spojené snížením provozních nákladů. Kromě toho s sebou naše řešení nese přidanou hodnotu v podobě zvýšení úrovně zabezpečení v rámci objektu.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro sklady a logistická centra. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Komplexní řešení pro automatizaci logistických operací souvisejících s registrací, vjezdem/výjezdem a pohybem nákladních vozidel v rámci vymezeného areálu.
Seznamte se sofistikovaným systémem pro automatizaci řízení vjezdu/výjezdu vozidel do/z parkoviště nebo jiného areálu, který využívá strojové čtení registračních značek vozidel.
Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Docházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.
Modul SOFTPLUS FOOD představuje inovativní řešení pro kompletní digitalizaci a následně i optimalizaci správy stravovacích služeb různého rozsahu. Díky zavedení velkého podílu automatizace zefektivňuje proces objednávání, přípravy i výdeje jídel.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.
V logistických centrech to musí bez nadsázky odsýpat a není prostor pro zbytečné prostoje. Organizace pohybu vozidel, zboží i souvisejících dokumentů v rámci logistického centra musí být precizně nastavená, jasně srozumitelná pro všechny články řetězce, a především musí být efektivní. A právě všechna tato kritéria splňuje naše řešení pro logistická centra.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.