1. Využití
  2. Využití pro sklad a logistiku

Využití pro sklad a logistiku

Řešení pro logistická centra v sobě sdružuje řešení pro samoobslužnou evidenci řidičů a nákladních vozidel prostřednictvím dotykového kiosku, systém automatického čtení registračních značek a v neposlední řadě i prvky přístupového a docházkového systému.
SOFTPLUS LogisticKomplexní řešení pro automatizaci logistických operací souvisejících s registrací, vjezdem/výjezdem a pohybem nákladních vozidel v rámci vymezeného areálu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS LPRSeznamte se sofistikovaným systémem pro automatizaci řízení vjezdu/výjezdu vozidel do/z parkoviště nebo jiného areálu, který využívá strojové čtení registračních značek vozidel.+ Dozvědět se více SOFTPLUS ACSPřístupový modul umožňuje snadné ověřenípřístupu a díky použitým technologiím – včetně ZK kontrolérů a QR čteček – výsledkem je pak rychlé umožnění nebo zamítnutí vstupu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS EDODocházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.+ Dozvědět se více

Komplexní řešení pro sklady a logistická centra

Není ničím novým, že obzvláště v logistice platí známé rčení čas jsou peníze, a veškeré procesy proto musejí být nastaveny velmi důsledně tak, aby bylo docíleno maximální efektivity. Naše unikátní modulární platforma SOFTPLUS má ambici stát se silným nástrojem, který by pomohl provozovatelům logistických center a skladovacích objektů docílit žádané vysoké efektivity spojené snížením provozních nákladů. Kromě toho s sebou naše řešení nese přidanou hodnotu v podobě zvýšení úrovně zabezpečení v rámci objektu.

Automatizace

Celý proces je maximálně automatizovaný – od registrace vozidla až po jeho výjezd z areálu.

Real-time komunikace

Systém disponuje funkcí, která umožňuje řidiče nákladních vozidel operativně informovat SMS zprávami.

Úspory

Významné snížení personálních nákladů díky vysoké míře automatizace všech řešených procesů.

Bezpečnost

Striktní pravidla pro vjezd i výjezd nákladních vozidel do logistického centra – využití LPR kamer.

Monitoring

Probíhá důsledný monitoring vytvořených logistických událostí a operací.

Efektivita

Vše je řízeno tak, aby nedocházelo ke zbytečným časovým ztrátám.

Minimální chybovost

Díky vysoké míře nasazení automatizace do celého procesu jsou minimalizovány chyby způsobené lidským faktorem.

Ekosystém

Platforma SOFTPLUS spolehlivě propojuje široké spektrum hardwarových i softwarových produktů.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro sklady a logistická centra. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Nebojte se přechodu na elektronický docházkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy Řešení pro nemocnice

Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.

Dozvědět se více

Efektivní řešení pro logistiku

15.04.2024 Řešení pro logistiku

V logistických centrech to musí bez nadsázky odsýpat a není prostor pro zbytečné prostoje. Organizace pohybu vozidel, zboží i souvisejících dokumentů v rámci logistického centra musí být precizně nastavená, jasně srozumitelná pro všechny články řetězce, a především musí být efektivní. A právě všechna tato kritéria splňuje naše řešení pro logistická centra.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.