1. Produkty
  2. SOFTPLUS Payment Station

SOFTPLUS Payment Station

Řešení je určeno pro případy, kdy je potřeba klientovi umožnit provedení platby, a to zcela samoobslužně a kdykoli tj. 24/7. Naše platební stanice má podobu designového kiosku, který může být osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.

Řešení k (neza)placení

Platební stanice je navržena jako autonomní samoobslužné zařízení, které je schopno bezpečně provádět platební operace na základě načtení QR kódu konkrétní transakce, po zadání variabilního symbolu, čísla faktury nebo jiného identifikátoru prostřednictvím dotykového displeje a intuitivního uživatelského rozhraní. Kromě bezhotovostních plateb nabízíme také možnost provádět platby hotovostní. V takovém případě je zařízení vybaveno zásobníky na mince a bankovky s monitoringem jejich naplnění. Hotovost lze nejenom přijímat, ale i vydávat.

Součástí platební stanice může být také tiskárna dokladů k provedeným transakcím a nechybí ani možnost propojení se systémem eKasa, případně s jinými systémy, prostřednictvím rozhraní API. Uvedené řešení v neposlední řadě umožňuje nadstandardní míru personalizace hardwarové i softwarové části dle konkrétních požadavků zákazníka.

Nepřetržitý provoz

Zákazník platbu zadává samostatně bez časového omezení.

Platby bez omezení

Řešení umožňuje realizovat bezhotovostní i hotovostní platební transakce.

Bezpečnost

Používáme nejmodernější technologie pro zabezpečení citlivých dat.

Personalizace

Konfigurace hardwarové i softwarové části dle konkrétních požadavků.

Intuitivní ovládání

Srozumitelné uživatelské rozhraní pro jednoduché ovládání bez zbytečných a matoucích prvků.

Vícejazyčné rozhraní

Přehledné uživatelské rozhraní nabízí hned 3 jazykové mutace.

Technická podpora

Stálá technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.

Statistiky a reporty

Možnost vytvářet reporty a pracovat se statistikami.

Rozhraní API

API pro zprostředkování komunikace s dalšími aplikacemi.

Jak to funguje?

Používání platební stanice je opravdu jednoduché, bezpečné a uživatelsky přívětivé. Fungování prezentovaného řešení popisujeme v šesti základních krocích.

Platební stanice

Plátce přichází ke platebnímu kiosku s požadavkem na provedení hotovostní nebo bezhotovostní úhrady.

Unikátní identifikátor

Plátce si připraví unikátní identifikátor, kterým může být variabilní symbol, číslo faktury nebo QR kód.

Načtení QR kódu

V případě identifikace pomocí QR přikládá plátce kód ke čtečce a potvrzuje správnost údajů.

Provedení platby

Plátce provede svou platbu. Může tak učinit hotovostně nebo v bezhotovostní formě pomocí integrovaného terminálu.

Tisk dokladu

Jakmile platební transakce proběhne, je klientovi platební stanicí vytisknut doklad o provedení operace.

API komunikace

Transakce využila API propojení se systémem příjemce platby a byla evidována v rámci interního reportingu.

payment

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Výhody produktu

Využívání našeho inovativního řešení pro platební stanici může vám a vašemu podnikání přinést celou řadu různých výhod a úžitků. Představujeme vám ty nejdůležitější.

User-friendly řešení

Obsluha platební stanice je intuitivní. Vzhledem k tomu, že na místě není přítomna žádná obsluha, je samozřejmostí také vysoké míra zabezpečení.

Snížení nákladů

Naše řešení snižuje personální náklady a s tím ruku v ruce odpadá také nutnost zřizování kontaktního místa přizpůsobeného pro provádění finančních operací.

Individualizace

Systém umíme flexibilně přizpůsobit vašim požadavkům jak po hardwarové, tak po softwarové stránce. Tvorbu jazykových mutací bereme jako samozřejmost.

Minimální chybovost

Protože je celý proces zpracování plateb plně automatizovaný, jsou zásadním způsobem redukovány chyby způsobené působením tzv. lidského faktoru.

Otevřený systém

Architektura softwaru umožňuje platební stanici propojit prostřednictvím rozhraní API se systémy třetích stran. K dispozici je propojení se systémem eKasa.

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Sofistikované řešení pro provádění úhrad

12.04.2024 Řešení služeb a retailu

Platební stanice je výborným představitelem sofistikovaného zařízení pro provádění samoobslužných úhrad různých typů pohledávek. Je navržena tak, aby poskytovala maximální uživatelský komfort při zachování maximálního zabezpečení prováděných transakcí.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.