1. Řešení
  2. Využití pro města a obce

Využití pro města a obce

Integrační platforma SOFTPLUS je specializované řešení pro obce a města, které umožňuje bezproblémové propojování a správu různých aplikací, automatizaci, konsolidaci operací a správu dat.

SOFTPLUS Payment StationPlatební stanice má podobu designového kiosku, který je osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.+ Dozvědět se více SOFTPLUS eVisitorKomplexní systém pro moderní rezidenční domy, který slouží k provádění rezervací prostor a jako přístupový systém pro zvýšení bezpečnosti v objektu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS Parking ReservationInteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.+ Dozvědět se více SOFTPLUS ACSPřístupový modul umožňuje snadné ověřenípřístupu a díky použitým technologiím – včetně ZK kontrolérů a QR čteček – výsledkem je pak rychlé umožnění nebo zamítnutí vstupu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS EDODocházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.+ Dozvědět se více SOFTPLUS TicketingSeznamte se s moderním nástrojem pro efektivní správu vstupenek, který si díky své nadstandardní flexibilitě hravě najde uplatnění v širokém spektru kulturních i sportovních zařízení.+ Dozvědět se více SOFTPLUS Recycling CenterKomplexní řešení pro správu a likvidaci odpadu. Jedná se o ekologický, efektivní a bezpečný způsob organizace zpracování různých druhů odpadu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS ReservationPřehledná online platforma správce sportovních zařízení. Systém umožňuje uživatelům jednoduše a efektivně rezervovat hřiště a jiná sportoviště.+ Dozvědět se více

Komplexní řešení pro municipality

Ať už se jedná o velké město nebo malou obec, snahy zefektivnit provoz a snížit výdaje na provoz jsou v obou případech stejné. Naše řešení – modulární platforma SOFTPLUS – využívá moderní technologie, díky kterým mohou být požadované výsledky dosaženy relativně rychle a jsou navíc dobře měřitelné. SOFTPLUS v sobě propojuje různé aplikace, konsoliduje data a přispívá optimalizaci správy dat. Filozofie systému odráží požadavky našich zákazníků, mezi kterými nechybí ani zástupci státní správy i samosprávy a je tak relevantním nástrojem pro veřejné instituce.

Chybovost

Správně nastavené procesy minimalizují chyby způsobené tzv. lidským faktorem díky strojovému zpracování.

Efektivita

Vysoká míra automatizace procesů zvyšuje jejich efektivitu a je přínosem pro provozovatele i uživatele.

Úspory

Komplexní platforma SOFTPLUS přináší díky moderním technologiím významné snížení řady nákladů.

Personalizace

Systém dovoluje provádět přizpůsobení vzhledu a funkcionalit dle individuálních potřeb našich zákazníků.

Automatizace

Umíme zautomatizovat řadu procesů, zvýšit tak jejich efektivitu při snížení dosavadních nákladů.

Rozšiřitelnost

Integrační platformu SOFTPLUS lze v případě potřeby rozšířit o další moduly z naší nabídky.

Operativnost

Zavedení nových funkčních modulů probíhá rychle a bez zbytečných časových ztrát a dalších omezení.

Integrace

SOFTPLUS umožňuje spolehlivě propojovat široké spektrum hardwarových i softwarových produktů.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro města a obce. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

SOFTPLUS Payment Station

Platební stanice má podobu designového kiosku, který je osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.

Dozvědět se více

SOFTPLUS eVisitor

Komplexní systém pro moderní rezidenční domy, který slouží k provádění rezervací prostor a jako přístupový systém pro zvýšení bezpečnosti v objektu.

Dozvědět se více

SOFTPLUS Parking Reservation

Inteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.

Dozvědět se více

SOFTPLUS ACS

Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění.  Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.

Dozvědět se více

SOFTPLUS EDO

Docházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.

Dozvědět se více

SOFTPLUS Ticketing

Seznamte se s moderním nástrojem pro efektivní správu vstupenek, který si díky své nadstandardní flexibilitě hravě najde uplatnění v širokém spektru kulturních i sportovních zařízení.

Dozvědět se více

SOFTPLUS Recycling Center

Komplexní řešení pro správu a likvidaci odpadu. Jedná se o ekologický, efektivní a bezpečný způsob organizace zpracování různých druhů odpadu.

Dozvědět se více

SOFTPLUS Reservation

Přehledná online platforma správce sportovních zařízení. Systém umožňuje uživatelům jednoduše a efektivně rezervovat hřiště a jiná sportoviště.

Dozvědět se více

SOFTPLUS FOOD

Modul SOFTPLUS FOOD představuje inovativní řešení pro kompletní digitalizaci a následně i optimalizaci správy stravovacích služeb různého rozsahu. Díky zavedení velkého podílu automatizace zefektivňuje proces objednávání, přípravy i výdeje jídel.

Dozvědět se více

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Nebojte se přechodu na elektronický docházkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy Řešení pro nemocnice

Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.

Dozvědět se více

Implementace samoobslužného kiosku E-recepční

15.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro administrativní budovy

Moderní firmy stále častěji hledají způsoby, jak optimalizovat své procesy a zlepšit zákaznickou zkušenost. Jedním z klíčových oblastí, kde lze dosáhnout výrazného zlepšení, je správa návštěv. Ruční evidence a tradiční recepční služby jsou často časově náročné a náchylné k chybám. Řešením může být implementace moderního samoobslužného kiosku. Tento inovativní nástroj automatizuje proces registrace návštěvníků, snižuje zátěž recepčních a zvyšuje bezpečnost vašeho objektu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad úspěšné implementace samoobslužného kiosku E-recepční a jeho přínosy pro společnost.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.