Integrační platforma SOFTPLUS je specializované řešení pro obce a města, které umožňuje bezproblémové propojování a správu různých aplikací, automatizaci, konsolidaci operací a správu dat.
Ať už se jedná o velké město nebo malou obec, snahy zefektivnit provoz a snížit výdaje na provoz jsou v obou případech stejné. Naše řešení – modulární platforma SOFTPLUS – využívá moderní technologie, díky kterým mohou být požadované výsledky dosaženy relativně rychle a jsou navíc dobře měřitelné. SOFTPLUS v sobě propojuje různé aplikace, konsoliduje data a přispívá optimalizaci správy dat. Filozofie systému odráží požadavky našich zákazníků, mezi kterými nechybí ani zástupci státní správy i samosprávy a je tak relevantním nástrojem pro veřejné instituce.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro města a obce. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Platební stanice má podobu designového kiosku, který je osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.
Komplexní systém pro moderní rezidenční domy, který slouží k provádění rezervací prostor a jako přístupový systém pro zvýšení bezpečnosti v objektu.
Inteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.
Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Docházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.
Seznamte se s moderním nástrojem pro efektivní správu vstupenek, který si díky své nadstandardní flexibilitě hravě najde uplatnění v širokém spektru kulturních i sportovních zařízení.
Komplexní řešení pro správu a likvidaci odpadu. Jedná se o ekologický, efektivní a bezpečný způsob organizace zpracování různých druhů odpadu.
Přehledná online platforma správce sportovních zařízení. Systém umožňuje uživatelům jednoduše a efektivně rezervovat hřiště a jiná sportoviště.
Modul SOFTPLUS FOOD představuje inovativní řešení pro kompletní digitalizaci a následně i optimalizaci správy stravovacích služeb různého rozsahu. Díky zavedení velkého podílu automatizace zefektivňuje proces objednávání, přípravy i výdeje jídel.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.
Moderní firmy stále častěji hledají způsoby, jak optimalizovat své procesy a zlepšit zákaznickou zkušenost. Jedním z klíčových oblastí, kde lze dosáhnout výrazného zlepšení, je správa návštěv. Ruční evidence a tradiční recepční služby jsou často časově náročné a náchylné k chybám. Řešením může být implementace moderního samoobslužného kiosku. Tento inovativní nástroj automatizuje proces registrace návštěvníků, snižuje zátěž recepčních a zvyšuje bezpečnost vašeho objektu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad úspěšné implementace samoobslužného kiosku E-recepční a jeho přínosy pro společnost.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.