Široká univerzálnost platformy SOFTPLUS dovoluje její použití i v segmentu služeb a retailu. Také v tomto případě můžeme akcentovat pojmy jako automatizace, nepřetržitý provoz, efektivita procesů, optimalizace nebo třeba personalizace a reporting.
Jak již bylo uvedeno v úvodu – integrační platforma SOFTPLUS poskytuje jejímu uživateli nadstandardní volnost při sestavování konkrétní konfigurace. V této souvislosti je velkou výhodou také to, že systém lze jednoduše rozšiřovat i po jeho spuštění, kdy je pouze doplněn nově požadovaný funkční modul. Stejně jako v případě jiných oborů lze i v případě služeb a retailu očekávat po implementaci našich produktů zvýšení efektivity pracovních postupů a produktivity, která se promítne jak do zvýšení ziskovosti, tak do zlepšení zákaznické spokojenosti.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro služby a retail. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Platební stanice má podobu designového kiosku, který je osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.
Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Představujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.
Platební stanice je výborným představitelem sofistikovaného zařízení pro provádění samoobslužných úhrad různých typů pohledávek. Je navržena tak, aby poskytovala maximální uživatelský komfort při zachování maximálního zabezpečení prováděných transakcí.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.