1. Řešení
  2. Služby a retail řešení

Řešení služeb a retailu

Široká univerzálnost platformy SOFTPLUS dovoluje její použití i v segmentu služeb a retailu. Také v tomto případě můžeme akcentovat pojmy jako automatizace, nepřetržitý provoz, efektivita procesů, optimalizace nebo třeba personalizace a reporting.

SOFTPLUS Payment StationPlatební stanice má podobu designového kiosku, který je osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.+ Dozvědět se více SOFTPLUS ACSPřístupový modul umožňuje snadné ověřenípřístupu a díky použitým technologiím – včetně ZK kontrolérů a QR čteček – výsledkem je pak rychlé umožnění nebo zamítnutí vstupu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS BOXPředstavujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.+ Dozvědět se více

Komplexní řešení služeb a retailu

Jak již bylo uvedeno v úvodu – integrační platforma SOFTPLUS poskytuje jejímu uživateli nadstandardní volnost při sestavování konkrétní konfigurace. V této souvislosti je velkou výhodou také to, že systém lze jednoduše rozšiřovat i po jeho spuštění, kdy je pouze doplněn nově požadovaný funkční modul. Stejně jako v případě jiných oborů lze i v případě služeb a retailu očekávat po implementaci našich produktů zvýšení efektivity pracovních postupů a produktivity, která se promítne jak do zvýšení ziskovosti, tak do zlepšení zákaznické spokojenosti.

Konsolidace

Jedna společná platforma obslouží více řešení najednou. Systém není zbytečně „roztříštěný“, což ocení především jeho správce.

Personalizace

„Nic není nemožné.“ Uděláme maximum pro to, abychom vzhled i funkcionality právě „toho vašeho“ SOFTPLUSu přizpůsobili vašim požadavkům.

Efektivita

Díky našim produktům a řešením vytěžíte z vašich procesů maximum. To vše bude podloženo konkrétními čísly a hmatatelnými výsledky.

Bezpečnost

Za vznikem platformy SOFTPLUS stojí tým, který má více než dvacetileté zkušenosti z oboru zabezpečovacích technologií.

Komfort

Jak na straně koncového uživatele, tak na straně administrátora systému bylo kladen důraz na vysoký uživatelský komfort a intuitivnost ovládání.

Automatizace

Přináší celou řadu benefitů jako jsou např. rychlost zpracování požadavků, minimální chybovost, optimalizace personálních kapacit a provoz 24/7.

Technická podpora

„Kdyby něco“ nenecháme vás na holičkách a dokážeme vám v případě zájmu poskytovat i nepřetržitou profesionální technickou podporu.

API

Platforma SOFTPLUS podporuje spolupráci se systémy třetích stran prostřednictvím API rozhraní a lze připojit i široké spektrum HW produktů.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Implementace řešení Softplus Ticketing v muzejním provozu

15.04.2024 Řešení služeb a retailu

Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.

Dozvědět se více

Sofistikované řešení pro provádění úhrad

12.04.2024 Řešení služeb a retailu

Platební stanice je výborným představitelem sofistikovaného zařízení pro provádění samoobslužných úhrad různých typů pohledávek. Je navržena tak, aby poskytovala maximální uživatelský komfort při zachování maximálního zabezpečení prováděných transakcí.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.