Široká univerzálnost platformy SOFTPLUS dovoluje její použití i v segmentu služeb a retailu. Také v tomto případě můžeme akcentovat pojmy jako automatizace, nepřetržitý provoz, efektivita procesů, optimalizace nebo třeba personalizace a reporting.
Jak již bylo uvedeno v úvodu – integrační platforma SOFTPLUS poskytuje jejímu uživateli nadstandardní volnost při sestavování konkrétní konfigurace. V této souvislosti je velkou výhodou také to, že systém lze jednoduše rozšiřovat i po jeho spuštění, kdy je pouze doplněn nově požadovaný funkční modul. Stejně jako v případě jiných oborů lze i v případě služeb a retailu očekávat po implementaci našich produktů zvýšení efektivity pracovních postupů a produktivity, která se promítne jak do zvýšení ziskovosti, tak do zlepšení zákaznické spokojenosti.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro služby a retail. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Platební stanice má podobu designového kiosku, který je osazen technologiemi pro bezpečné provádění bezhotovostních i hotovostních platebních transakcí.
Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Představujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.
Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.