Jsme mezinárodní společnost, která se v oblasti zabezpečovacích technologií pohybuje již více než 20 let. V naší nabídce jsou produkty na nejvyšší technologické úrovni, které jsou vyrobeny světovými lídry ve svém oboru. K zákazníkům přistupujeme individuálně a snažíme se vždy najít řešení vyhovující přesně jejich konkrétním požadavkům a integrační platforma SOFTPLUS je toho jasným důkazem.
Jsme významným B2B distributorem v oblasti špičkových bezpečnostních technologií. Společnost TSS Group má tři samostatné divize, které se věnují zabezpečení vozidel a autopříslušenství, dále GPS monitoringu a v neposlední řadě zabezpečení objektů.
Díky mnohaletým zkušenostem a těsnému kontaktu našich technických specialistů a vývojářů s praxí, který se odehrává prakticky na denní bázi, jsme dostatečně erudovaní pro hledání řešení "ušitých" našim zákazníkům na míru. Významný benefit pro našeho zákazníka však tkví právě v propojení zavedeného B2B distributora spolupracujícího přímo s výrobci a zkušeného vývojáře, což ve výsledku výrazně zkracuje dobu realizace každého projektu a zvyšuje kvalitu jeho návrhu.
Řádky výše výborně reflektují dlouhodobou vizi naší společnosti, která si vytyčila za cíl poskytovat zákazníkům komplexní řešení a být jejich stabilním a důvěryhodným partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Mnoho firem hledá způsoby, jak usnadnit svým zaměstnancům objednávání a výdej obědů a zároveň získat cenné informace o jejich preferencích. Moderní stravovací systémy nabízejí komplexní řešení, které automatizují procesy, zvyšují efektivitu a zlepšují kvalitu stravovacích služeb. Díky intuitivnímu rozhraní pro zaměstnance a pokročilým nástrojům pro správu stravování mohou společnosti výrazně zlepšit spokojenost svých zaměstnanců a zároveň optimalizovat náklady. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad implementace moderního stravovacího systému a jeho přínosy pro společnost.
Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.