1. Řešení
  2. Pro administrativní budovy

Řešení pro administrativní budovy

Jednou z oblastí, ve které lze naplno využít přednosti našeho systému SOFTPLUS, je také správa administrativních budov. Argumentem proč zvolit právě SOFTPLUS je jeho schopnost integrovat více produktů v rámci jednoho prostředí.

SOFTPLUS EDODocházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.+ Dozvědět se více SOFTPLUS eReceptionModerní řešení pro automatizaci nepřetržitě poskytovaných recepčních služeb v interiérových prostorách, které umožňuje zcela nahradit doposud obvyklé pracovníky recepce.+ Dozvědět se více SOFTPLUS Parking ReservationInteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.+ Dozvědět se více SOFTPLUS LPRSeznamte se sofistikovaným systémem pro automatizaci řízení vjezdu/výjezdu vozidel do/z parkoviště nebo jiného areálu, který využívá strojové čtení registračních značek vozidel.+ Dozvědět se více SOFTPLUS ACSPřístupový modul umožňuje snadné ověřenípřístupu a díky použitým technologiím – včetně ZK kontrolérů a QR čteček – výsledkem je pak rychlé umožnění nebo zamítnutí vstupu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS BOXPředstavujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.+ Dozvědět se více SOFTPLUS eVisitorKomplexní systém pro moderní rezidenční domy, který slouží k provádění rezervací prostor a jako přístupový systém pro zvýšení bezpečnosti v objektu.+ Dozvědět se více SOFTPLUS FITProvozování fitka s vámi zacvičit nemusí. Řešení pro provozovatele fitnesscenter, kteří se snaží minimalizovat provozní náklady a maximalizovat efektivitu.+ Dozvědět se více

Komplexní řešení pro administrativní budovy

Administrativní budova je velmi komplexní ekosystém, který je tvořen celou řadou víceméně autonomních systémů a podsystémů. Díky naší platformě SOFTPLUS bude správa této „džungle“ efektivní a její kvality ocení jak její správci, tak klienti – návštěvníci organizace, která náš systém využívá. Pomůžeme vám konsolidovat více systému do jednoho a díky rozsáhlé automatizaci procesů dosáhneme snížení nákladů (především personálních) i chyb způsobených lidským faktorem. Nepřetržitou dostupnost služeb zcela jistě ocení jejich koncoví uživatelé.

Konsolidace

Neboli několik systémů „pod jednou střechou“. Jejich správa tak bude bezpochyby mnohem efektivnější a User-friendly.

Exaktnost

Procesy jsou maximálně automatizovány a je tak minimalizován vliv lidského faktoru.

Provoz 24/7

Jak klienti, tak provozovatel systému určitě ocení to, že veškeré systémy jsou připraveny pracovat nepřetržitě.

Snížení nákladů

Nasazení systému přinese mimo jiné také snížení nákladů – především těch personálních, ale i dalších – provozních.

Rozšiřitelnost

Jakékoli další budoucí rozšíření systému o další produkty je zcela bezproblémové – platforma Softplus je na tuto možnost připravena.

Personalizace

Systém poskytuje široký prostor pro personalizaci tak, aby jeho uživateli maximálně vyhovoval a splňoval jeho požadavky.

Data & Reporting

Díky promyšleným funkcím pro data reporting budete mít možnost vyhodnocovat různé procesy a případně je dále optimalizovat.

Rozhraní API

Naše řešení samozřejmě disponuje také možností vytvořit propojení se softwarem třetích stran.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které doporučujeme použít v rámci řešení určeného pro administrativní budovy. Kompletní nabídka produktů je mnohem širší a v případě potřeby lze další produkty jednoduše integrovat v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

SOFTPLUS FIT

Provozování fitka s vámi zacvičit nemusí. Řešení pro provozovatele fitnesscenter, kteří se snaží minimalizovat provozní náklady a maximalizovat efektivitu.

Dozvědět se více

SOFTPLUS eVisitor

Komplexní systém pro moderní rezidenční domy, který slouží k provádění rezervací prostor a jako přístupový systém pro zvýšení bezpečnosti v objektu.

Dozvědět se více

SOFTPLUS eReception

Moderní řešení pro automatizaci nepřetržitě poskytovaných recepčních služeb v interiérových prostorách, které umožňuje zcela nahradit doposud obvyklé pracovníky recepce.

Dozvědět se více

SOFTPLUS LPR

Seznamte se sofistikovaným systémem pro automatizaci řízení vjezdu/výjezdu vozidel do/z parkoviště nebo jiného areálu, který využívá strojové čtení registračních značek vozidel.

Dozvědět se více

SOFTPLUS Parking Reservation

Inteligentní řešení pro efektivní řízení obsazenosti parkovacích míst, které umožňuje provádět rezervaci a správu parkovacích kapacit s využitím moderních technologií.

Dozvědět se více

SOFTPLUS ACS

Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění.  Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.

Dozvědět se více

SOFTPLUS EDO

Docházkový modul, který umožňuje provádět jednoduchou elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců a jejich pracovních aktivit.

Dozvědět se více

SOFTPLUS Box

Představujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.

Dozvědět se více

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Nebojte se přechodu na elektronický docházkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy Řešení pro nemocnice

Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.

Dozvědět se více

Implementace samoobslužného kiosku E-recepční

15.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro administrativní budovy

Moderní firmy stále častěji hledají způsoby, jak optimalizovat své procesy a zlepšit zákaznickou zkušenost. Jedním z klíčových oblastí, kde lze dosáhnout výrazného zlepšení, je správa návštěv. Ruční evidence a tradiční recepční služby jsou často časově náročné a náchylné k chybám. Řešením může být implementace moderního samoobslužného kiosku. Tento inovativní nástroj automatizuje proces registrace návštěvníků, snižuje zátěž recepčních a zvyšuje bezpečnost vašeho objektu. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad úspěšné implementace samoobslužného kiosku E-recepční a jeho přínosy pro společnost.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.