1. Případové studie
  2. Řešení pro obce a města
  3. I sběrný dvůr může mít otevřeno nonstop

I sběrný dvůr může mít otevřeno nonstop

Jedním ze základních kamenů každého městského/obecního odpadového hospodářství je dobře fungující sběrný dvůr, resp. dvory, ve kterých mohou občané odevzdat vyprodukované odpady k ekologické likvidaci. Problém může nastat v okamžiku, kdy má sběrný dvůr otevřeno v nevhodných časech.

Výzva

Vedení města/obce hledá řešení, které by umožnilo občanům využívat služeb sběrného dvora, pokud možno v neomezené míře. Praxe totiž ukazuje, že nevhodně nastavená otevírací doba odrazuje potenciální uživatele-občany sběrného dvora, kteří následně odpad méně třídí, rizikový odpad končí v nádobách se směsným komunálním odpadem a v krajních případech se dokonce snaží odpad ukládat na černé skládky. Výsledné řešení by mělo přinést kromě zásadně přístupnějšího sběrného dvora současně i snížení byrokratické zátěže úřadu i občanů a také úsporu personálních nákladů spojených s obsluhou sběrného dvora.

Řešení

I pro toto velmi specifické zadání máme připraveno komplexní řešení, které zcela pokryje veškeré požadavky zadavatele. Jádro tohoto systému představuje speciálně vyvinutý software, který ve spolupráci s vhodným hardwarem (RFID karty, čtečky, kontroléry atd.) umožňuje zavedení automatizovaného provozu sběrného dvora, resp. dvorů. Systém ve stručnosti funguje tak, že občanům města/obce jsou pověřenými osobami vydány přístupové karty, které slouží ke vstupu do sběrného dvora, přičemž každý občan při vstupu do sběrného dvora vykáže, jaký druh odpadu, a v jakém množství, chce odevzdat. Platnost těchto přístupových karet lze modifikovat a v případě neuhrazení místních poplatků je možné kartu jednoduše deaktivovat a dané osobě přístup na sběrný dvůr znemožnit. 

Webové prostředí pro správu systému je intuitivní a díky responzivnímu designu také uživatelsky přívětivé při zobrazení na jakémkoli zařízení. Systém samozřejmě umožňuje provádět správu uživatelů-občanů a vytvářet celou řadu statistik a reportů.

Výsledek

Po dokončení implementace systému bylo dosaženo všech požadavků ze strany zadavatele. Občané samozřejmě kladně ocenili možnost individuálního přístupu do prostor sběrného dvora v časech, které jim momentálně nejvíce vyhovují a nejsou omezeni pevně danou otevírací dobou. Díky tomu došlo k celkově výrazně odpovědnějšímu nakládání s odpady a také k redukci černých skládek. To bylo samozřejmě s uspokojením kvitováno ze strany vedení města/obce, stejně jako nově získané zajímavé statistické údaje a přehledy o nakládání s odpady. "Kladné body" získal obslužný software za svou funkčnost a srozumitelnost.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.