I pro toto velmi specifické zadání máme připraveno komplexní řešení, které zcela pokryje veškeré požadavky zadavatele. Jádro tohoto systému představuje speciálně vyvinutý software, který ve spolupráci s vhodným hardwarem (RFID karty, čtečky, kontroléry atd.) umožňuje zavedení automatizovaného provozu sběrného dvora, resp. dvorů. Systém ve stručnosti funguje tak, že občanům města/obce jsou pověřenými osobami vydány přístupové karty, které slouží ke vstupu do sběrného dvora, přičemž každý občan při vstupu do sběrného dvora vykáže, jaký druh odpadu, a v jakém množství, chce odevzdat. Platnost těchto přístupových karet lze modifikovat a v případě neuhrazení místních poplatků je možné kartu jednoduše deaktivovat a dané osobě přístup na sběrný dvůr znemožnit.
Webové prostředí pro správu systému je intuitivní a díky responzivnímu designu také uživatelsky přívětivé při zobrazení na jakémkoli zařízení. Systém samozřejmě umožňuje provádět správu uživatelů-občanů a vytvářet celou řadu statistik a reportů.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.