Software pracuje s docházkovými terminály, jejichž prostřednictvím umožňuje provádět základní zpracování docházky, online kontrolu přítomnosti zaměstnanců na pracovišti, nastavovat funkční tlačítka, průchody přes terminál, změny, skupiny, bilance, měsíční uzávěrky, exporty apod. Na terminálech se zaměstnanci mohou identifikovat pomocí RFID karet. Licencování softwaru se odvíjí od počtu uživatelů.
Po příchodu na pracoviště má zaměstnanec možnost vybrat si na docházkovém terminálu některou z předvolených akcí a identifikovat se přidělenou kartou. Obdobně postupuje při dočasném nebo dlouhodobém opuštění pracoviště, kdy zvolí jednu z předvolených akcí, jako např. návštěva lékaře, přestávka na oběd, kuřácká přestávka, ukončení pracovní směny. Systém zaznamenává všechny akce do databáze a zaměstnavatel s nimi může dále pracovat a dle potřeby je vyhodnocovat.
Docházku je možnost spravovat kdykoli a odkudkoli
Jednoduchý a přehledný přístup ke správě docházky
Zaměstnanci si mohou snadno zkontrolovat počet odpracovaných hodin, zůstatek dovolené, návštěvy u lékaře, doprovod, čerpání paragrafu, čerpání PN
Jednoduchá online kontrola zaměstnanců v reálném čase
Export docházky do různých účetních systémů
Software lze přepnout do různých jazykových mutací
Řešení pro monitoring a zpracování docházky zaměstnanců SOFTPLUS EDO je určeno pro oblast HR, lidských zdrojů, účetnictví a související agendy. Zaměstnavatel v něm získá také silný nástroj pro provádění optimalizaci v oblasti lidských zdrojů.
Městům a obcím dokážeme nabídnout hned řadu zajímavých produktů, které lze v praxi nasadit samostatně nebo je vzájemně propojit do většího funkčního celku.
Správa skladovacích kapacit a logistika obecně vyžaduje precizně zpracované procesy. Naše produkty přinášejí vysokou míru automatizace a chybovost redukují na minimum.
Nenápadně působící administrativní budova může být ve skutečnosti velmi složitý a komplexní systém obsluhující řadu oblastí. A přesně pro tyto účely jsme vyvinuli platformu Softplus.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.