Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Software pracuje s kontroléry, které dovolují provádět základní zpracování přístupu do objektu. Systém umožňuje online monitoring, správu uživatelů, nastavení různých úrovní přístupu a časových zón. Přístup může být umožněn na základě vyhodnocení uživatelů, QR kódu, RFID karty nebo vloženého PIN kódu. Licencování softwaru se odvíjí od počtu přístupových bodů (čteček).
Autentizace uživatelů, omezení neoprávněného přístupu.
Záznamy o vstupech, přehled o chování uživatelů.
Nastavení různých úrovní přístupu pro různé uživatelské role, snadná aktualizace oprávnění i úrovní přístupu.
Správa přístupových práv z jednoho centrálního místa, rychlá změna oprávnění.
Architektura umožňující propojení s dalšími moduly.
Možnost přepínání jazyků.
SOFTPLUS ACS představuje univerzální řešení pro všechny projekty, kde je kladen důraz na vysokou úroveň zabezpečení přístupu do objektu nebo jeho části. Systém lze navrhnout velmi flexibilně na míru střeženého objektu a dle konkrétních požadavků zadavatele.
Městům a obcím dokážeme nabídnout hned řadu zajímavých produktů, které lze v praxi nasadit samostatně nebo je vzájemně propojit do většího funkčního celku.
Správa skladovacích kapacit a logistika obecně vyžaduje precizně zpracované procesy. Naše produkty přinášejí vysokou míru automatizace a chybovost redukují na minimum.
Provozujete sportovní nebo rekreační zařízení a hledáte moderní řešení, která by zefektivnila vaše podnikání a přinesla by více komfortu vašim zákazníkům? Pak jste u nás správně.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.
Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.