1. Produkty
  2. SOFTPLUS ACS

SOFTPLUS ACS

Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění.  Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.

Klíče? Odteď už jen digitální!

Software pracuje s kontroléry, které dovolují provádět základní zpracování přístupu do objektu. Systém umožňuje online monitoring, správu uživatelů, nastavení různých úrovní přístupu a časových zón. Přístup může být umožněn na základě vyhodnocení uživatelů, QR kódu, RFID karty nebo vloženého PIN kódu. Licencování softwaru se odvíjí od počtu přístupových bodů (čteček).

Bezpečnost

Autentizace uživatelů, omezení neoprávněného přístupu.

Monitoring

Záznamy o vstupech, přehled o chování uživatelů.

Flexibilita

Nastavení různých úrovní přístupu pro různé uživatelské role, snadná aktualizace oprávnění i úrovní přístupu.

Centrální řízení

Správa přístupových práv z jednoho centrálního místa, rychlá změna oprávnění.

Integrace s jinými moduly

Architektura umožňující propojení s dalšími moduly.

Vícejazyčné rozhraní

Možnost přepínání jazyků.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

  • Zvýšení bezpečnosti a ochrany majetku.
  • Vhodné pro organizace, podniky nebo instituce, které vyžadují kontrolovat vstup osob do určitých lokalit.
  • Flexibilita & kontrola: Uživatelé mohou být autorizováni na základě různých kritérií (např. času, místa, typu přístupu), což umožňuje přizpůsobit oprávnění ke vstupu přesně podle potřeb organizace.
  • Snadný monitoring: Přístupový systém umožňuje sledovat kdo a kdy vstoupil do konkrétních prostor, což usnadňuje pozdější audit a vyhodnocování bezpečnostních incidentů.
  • Úspora nákladů: Automatizace řízení přístupu může snížit nároky na přítomnost pracovníků bezpečnostní agentury a minimalizovat tak náklady na zabezpečení.
  • Zvýšení efektivity: Rychlý a efektivní způsob, jak usnadnit vstup zaměstnancům, zákazníkům nebo dodavatelům, díky kterému se sníží čekací doby a zlepší se propustnost pro osoby.
  • Integrace s jinými systémy: Přístupový systém lze integrovat s jinými bezpečnostními systémy, jako jsou kamerové systémy (CCTV) nebo zabezpečovací systémy (PZTS), čímž dochází k dalšímu navýšení úrovně bezpečnostní infrastruktury.
  • Možnost vzdáleného ovládání: Systém umožňuje dálkovou správu přístupových práv, což je praktické a efektivní řešení pro firmy působící ve více lokalitách.
  • Rychlá reakce: V případě výskytu bezpečnostního incidentu lze rychle zablokovat oprávnění pro vstup určitým osobám nebo skupinám osob.
     
acs
acs

Vyhody pro uživatele
 

  • Jednodušší ovládání: Přístupový systém na bázi např. otisk prstu, rozpoznání obličeje umožňuje uživatelům jednoduchou a rychlou identifikaci bez nutnosti stále nosit klasické klíče nebo karty.
  • Flexibilita: Systém umožňuje nastavit různých úrovně přístupu různým uživatelům. Zatímco zaměstnanci z výrobní části mohou mít přístup pouze do určitých částí budovy, management může mít širší oprávnění pro vstup.
  • Pohodlí a časová úspora: Uživatel nemusí hledat klíče nebo se obávat jejich ztráty. Rychlý přístup do prostor šetří čas, zejména v prostředích s častým používáním různých vstupních bodů.

Jak to funguje?

Evidence uživatelů

Jakmile jsou nainstalovány kontroléry ACS a související software, může si obsluha systému zaevidovat uživatele a/nebo návštěvníky, zanést do systému spravované dveře nebo skupiny dveří a vytvořit si požadované úrovně přístupu včetně časových zón.

Přiřazení identifikátoru

Následně je každému uživateli v systému přiřazen jedinečný identifikátor, který mu umožní vstup. Může jít o RFID kartu, QR nebo PIN kód.

Offline synchronizace

V případě offline synchronizace synchronizace controllerů na pozadí bez zásahu uživatele, aby o vstupu mohla rozhodovat koncová zařízení v případě výpadku spojení.

Vstup do objektu

Systém poté na základě vyhodnocení poskytnuté identifikace uživateli (např. po přiložení karty) umožní nebo zamítne vstup do objektu.

Kontrola docházky

Pracovník obsluhy může prostřednictvím systému online kontrolovat přítomnost zaměstnanců.

Vyhodnocení logů

Všechny pokusy o přístup jsou zaznamenávány do tzv. logů, což umožňuje provádět zpětné vyhodnocení a audit. V případě potřeby tak lze analyzovat, kdo, kdy a jaký přístup získal nebo se o něj pokusil.

acs

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Implementace řešení Softplus Ticketing v muzejním provozu

15.04.2024 Řešení služeb a retailu

Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.

Dozvědět se více

Management nákladních vozidel v logistickém areálu

15.04.2024 Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy Řešení služeb a retailu

Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.