Středně velká společnost se rozhodla využít jedno z mnoha řešení SOFTPLUS ke snížení neúnosné administrativní zátěže, související se zpracováním docházky zaměstnanců.
Společnost působící ve výrobním sektoru, zaměstnávající přibližně 200 pracovníků, se dlouhodobě potýkala s neefektivním systémem evidence docházky. Zpracování tradičních papírových záznamů bylo nejenom časově náročné na správu, ale také náchylné k různým chybám a nepřesnostem. Vedení společnosti si v jednom okamžiku uvědomilo, že je potřeba tento proces modernizovat a zvýšit jeho efektivitu. Proto se rozhodlo pro implementaci elektronického docházkového systém SOFTPLUS EDO, od kterého očekávali zlepšení kontroly nad pracovní dobou zaměstnanců, snížit administrativní zátěže a s tím spojených nákladů a zajištění větší transparentnosti při evidenci docházky.
Po důkladném zvážení všech dostupných možností bylo rozhodnuto pro implementaci webové platformy pro evidenci docházky SOFTPLUS EDO. Zvolený systém nabízí řadu moderních funkcí, jako je automatické zaznamenávání příchodů a odchodů zaměstnanců prostřednictvím čteček karet nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Řešení dále umožňuje snadnou integraci se stávajícím mzdovým softwarem, což zjednodušuje zpracování mezd a eliminuje riziko chyb při přenosu dat. Manažeři mají nově k dispozici intuitivní webové rozhraní, ve kterém mají k dispozici přehledné reporty o docházce zaměstnanců.
Zavedení elektronické evidence docházky přineslo společnosti řadu významných benefitů. Prakticky se podařilo eliminovat chyby spojené s manuálním zpracováním docházky, což výrazně zvýšilo přesnost dat. Automatizace procesů vedla ke snížení administrativní zátěže HR oddělení a umožnila zaměstnancům i manažerům přístup k aktuálním informacím o docházce kdykoliv a odkudkoliv. Díky přehledným reportům mají manažeři lepší přehled o pracovní době svých týmů a mohou efektivněji plánovat pracovní úkoly. Systém také umožňuje snadné sledování přesčasů a absencí, což přispívá ke správnému vykazování a odměňování zaměstnanců. Byly zaznamenány také pozitivní ohlasy od samotných zaměstnanců, kteří ocenili zejména možnost kontroly vlastní docházky přes mobilní aplikaci.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.