1. Případové studie
  2. Řešení služeb a retailu
  3. Sofistikované řešení pro provádění úhrad

Sofistikované řešení pro provádění úhrad

Platební stanice je výborným představitelem sofistikovaného zařízení pro provádění samoobslužných úhrad různých typů pohledávek. Je navržena tak, aby poskytovala maximální uživatelský komfort při zachování maximálního zabezpečení prováděných transakcí.

Výzva

Investorem je poptáváno řešení, které by umožňovalo jeho zákazníkům provádět samoobslužné platby ideálně v kteroukoli denní dobu. Zákazníci musí mít možnost provádět hotovostní i bezhotovostní operace. Identifikační údaje o platbě by mělo být možné zadávat ručně, prostřednictvím dotykového displeje nebo naskenováním QR kódu. Cílem je snížit vytížení zaměstnanců investora, zrychlit odbavování jeho zákazníků a zpřístupnit možnost realizovat platby nonstop.

Řešení

V tomto případě doporučujeme nasazení interiérového platebního kiosku. Uživatelé ho ovládají prostřednictvím dotykového displeje a intuitivního uživatelského rozhraní. Zařízení samozřejmě nepostrádá ani platební terminál, čtečku QR kódů, bankovník a mincovník. Nechybí ani možnost doplnění o tiskárnu pokladních dokladů. Velký důraz je v neposlední řadě kladen na maximální zabezpečení probíhajících plateb.

Výsledek

Díky významnému zvýšení míry automatizace provádění plateb došlo téměř okamžitě ke snížení vytížení personálu investora. Po zavedení systému mají zákazníci investora nově také možnost provádět platby 24/7, což přispělo ke zvýšení spokojenosti zákazníků, kteří nově nejsou omezeni pevně danou otevírací dobou. Opět se tedy potvrdilo, že systém platební stanice v sobě propojuje rychlost, efektivitu, pohodlí, bezpečnost a spolehlivost a je předurčen pro široké spektrum praktických aplikací.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.