1. Produkty
  2. SOFTPLUS FIT

SOFTPLUS FIT

Řešení pro provozovatele fitness center, kteří se snaží maximalizovat efektivitu a minimalizovat provozní náklady. Nabízíme řešení, které propojuje široké spektrum technologií s jejich uživateli do jednoho online ekosystému, díky kterému nemusí být v prostorách fitness centra trvale přítomen personál a může být k dispozici nonstop.

Provozování fitka s vámi zacvičit nemusí

Systém je navržen jako maximálně samoobslužný od první registrace nového uživatele, po rutinní ovládání přístupu do prostor fitness centra, přes rezervaci termínu cvičení, až po realizaci různých drobných nákupů (nákupních transakcí) v prostorách fitness centra, které jsou realizovány prostřednictvím prodejních automatů. Klíčovým "pojítkem" mezi uživatelem a systémem je v tomto případě unikátní QR kód, kterým se uživatel následně fyzicky identifikuje ve fitness centru (u vchodu do fitnesscentra, u skříňky na osobní věci, při nákupu z automatu).

Uživatel má však k dispozici také webové rozhraní a mobilní aplikaci, které slouží např. k online rezervaci budoucího termínu cvičení nebo k doplnění "kreditu" pro úhradu dalších služeb. Stejně tak má webové rozhraní k dispozici také správce fitness centra – administrátor systému. V jeho případě má samozřejmě k dispozici mnohem širší paletu funkcí např. pro správu uživatelů a rezervačního kalendáře, reporty a statistiky o provozu fitness centra apod.

Samoobslužnost

V prostorách fitness centra nemusí být přítomen personál.

Nonstop provoz

Naše řešení zpřístupňuje fitness centrum zákazníkům nepřetržitě 24/7.

Komplexní systém

Architektura systému umožňuje připojit široké spektrum zařízení.

Online správa

Zákazník i správa fitness centra mají k dispozici intuitivní webové rozhraní.

Vícejazyčné rozhraní

Přehledné uživatelské rozhraní nabízí hned 3 jazykové mutace.

Technická podpora

Stálá technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.

Výhody produktu

Využívání našeho inovativního řešení pro bezobslužné fitnesscentrum může vám a vašemu podnikání přinést celou řadu různých výhod a úžitků. Představujeme vám ty nejdůležitější.

Automatizace

Minimální nároky na počet zaměstnanců přímo na místě. Díky automatizaci může být otevřeno prakticky nonstop, při zachování veškerého komfortu pro klienta.

Bezpečnost

Přístup mají pouze registrované osoby a díky QR kódům je prokazatelné, kdy osoba do prostor vstoupila a kdy je opustila. Systém lze navíc propojit s kamerovým systémem.

Dostupnost služeb 24/7

Díky online webovému rozhraní a mobilní aplikaci, jsou služby a informace o fitness centru dostupné klientům i jeho správci nebo provozovateli.

Komfort klientů

Odpadá komunikace s recepcí a zákazník má předem informaci o obsazenosti – nehrozí, že dorazí do přeplněných prostor, kde bude čekat na uvolnění posilovacího stroje.

Individualizace

Vzhled i funkcionalitu systému je možné upravit dle požadavků zákazníka tak, aby přesně vyhovoval potřebám jeho zákazníků a jeho samotného.

Výhody pro majitele fitness center

 

  • Díky použití QR kódů odpadají starosti s dalšími bezkontaktními kartami, čipy a jejich případnými ztrátami či poškozeními.
  • Všechny platby probíhají online, to znamená, že ve fitness centru není třeba mít pokladnu a příslušný personál.
  • Členové vašeho fitness centra budou mít přístup k rezervacím a platbám přes mobilní aplikaci nebo webové rozhraní, přičemž všude bude prezentována značka vašeho fitness centra.
  • Administrativní rozhraní je webové a responzivní, takže připojení je možné téměř z jakéhokoli zařízení.
  • Administrátor dokáže spravovat tréninky, uživatele, ale například i slevové skupiny. Stejně tak může kontrolovat a případně i vyexportovat všechny transakce.
  • Možnost fungovat jako nepřetržitý provoz přináší ZVÝŠENÍ VÝNOSŮ Z FITNESS CENTRA.
  • Plná automatizace a bezobslužnost systému zajistí snížení mzdových nákladů (např. není nutná přítomnost personálu recepce).
    Eliminace „černých“ vstupů do fitness centra.
  • Prodej výživových doplňků, proteinů, balených iontových nápojů a dalšího občerstvení je zajištěn přes prodejní automaty, což přináší nejen úsporu mzdových nákladů, úsporu místa, ale také 24hodinovou disponibilitu.
  • Řešení podporuje dodržování vysokých hygienických standardů.
  • V závislosti na velikosti fitness centra může být návratnost investic do systému i za méně než 6 měsíců.
fit
rezervace

Výhody pro členy fitness centra
 

  • Unikátní osobní QR kód je k dispozici v mobilní aplikaci nebo v e-mailu.
  • Možnost prostřednictvím QR kódu si zakoupit na místě občerstvení z automatů v prostorách provozu.
  • Rezervace na tréninky a cvičení probíhají online v přehledném kalendáři.
  • Kredit lze dobíjet třemi způsoby:
  1. hotovostí v automatu,
  2. platebním terminálem ve fitnesscentru,
  3. nebo přes internetbanking.
  • Uživatelské rozhraní je webové a responzivní, takže připojení je možné téměř z jakéhokoli desktopu nebo mobilního zařízení.
  • Řešení podporuje dodržování vysokých hygienických standardů.
  • Možnost využívat služeb fitness centra NONSTOP.

Mobilní aplikace
 

  • přehled o uživateli
  • přístupový QR kód
  • informace o počtu vstupů
  • platnosti permanentky
  • výše kreditu
https://www.softplus.cz/media/produkty/google-play.png
https://www.softplus.cz/media/produkty/app-store.png
mobilni aplikace

Jak to funguje?

Používání bezobslužného fitnesscentra je opravdu jednoduché, bezpečné a uživatelsky přívětivé. Fungování prezentovaného řešení popisujeme v šesti základních krocích.

Registrace účtu

Zákaznický účet lze vytvořit online nebo v místě, před vstupem do fitness centra

QR kód

V rámci registrace obdrží zákazník e-mailem unikátní identifikační QR kód.

Dobití kreditu

Dobití kreditu může zákazník uhradit kartou online nebo v hotovosti

Zakoupení vstupů

Zákazník si online zakoupí jednorázový vstup nebo permanentku

Rezervace tréninku

Zákazník se může pomocí online rozhraní přihlásit na skupinové tréninky.

Návštěva fitka

Zákazník využívá svůj QR kód pro vstup do prostor nebo otevírání skříňky

fit

 

 

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Zacvičte se zbytečnými náklady

08.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro sport a rekreaci Řešení pro nemocnice

Přinášíme řešení, které umožňuje provozovat fitness centrum prakticky nonstop, ovšem s minimálními až nulovými náklady na personální zajištění jeho provozu. Následující řádky vám o našem systému a jeho širokých možnostech prozradí víc – rozhodně stojí za vaši pozornost.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.