1. Produkty
  2. SOFTPLUS FOOD

SOFTPLUS FOOD

Modul SOFTPLUS FOOD představuje inovativní řešení pro kompletní digitalizaci a následně i optimalizaci správy stravovacích služeb různého rozsahu. Díky zavedení velkého podílu automatizace zefektivňuje proces objednávání, přípravy i výdeje jídel.

S modulem SOFTPLUS FOOD budou stravenky minulostí.

Přehledná správa objednávek a eliminace různých chyb, kompletní optimalizace souvisejících procesů od přijetí objednávky jídla až po jeho výdej a z toho plynoucí celkové zvýšení standardů a spokojenosti zákazníků – to vše nabízí modul SOFTPLUS FOOD.

Přehledné rozhraní

Uživatelsky přívětivý design pro intuitivní ovládání.

Přehledné rozhraní

Automatizované objednávky pro rychlou přípravu a výdej jídel.

Zpětná vazba

Aktuální přehled o spokojenosti strávníků.

Výhody produktu

Časová úspora

Rychlejší zpracování objednávek a efektivní výdej.

Minimalizace chyb

Systém eliminuje chybovost při objednávání, přípravě a výdeji jídel.

Optimalizace nákladů

Efektivnější využívání surovin a menší produkce odpadu.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

Provozovatelé díky modulu SOFTPLUS FOOD získají nástroj, který jim umožní podrobně sledovat efektivitu jejich stravovacího provozu a na základě získaných dat tak mohou rychleji reagovat na potřeby zákazníků a minimalizovat ztráty.

food
food

Vyhody pro uživatele
 

Strávníci – tedy koncoví uživatelé systému – čerpají benefity v podobě rychlého a spolehlivého stravovacího systému, díky kterému nemusí ztrácet čas ve frontách a při řešení zbytečných nesrovnalostí a omylů. Navíc mají k dispozici aplikaci umožňující snadné objednání jídla včetně možnosti využít personalizovaná doporučení.

Mobilní aplikace
 

Modul SOFTPLUS FOOD může nabídnout také mobilní aplikaci v podobě webového rozhraní, která je dostupná pro operační systémy Android a iOS. Jejím prostřednictvím si uživatelé mohou prohlížet aktuální nabídku jídel nebo spravovat své objednávky.

food

Jak to funguje?

Objednávka

Jídlo lze objednat prostřednictvím kiosku nebo aplikace a následně automaticky zpracované a objednávky dostupné personálu.

Výdej

Personál má k dispozici všechny přesné informace potřebné pro rychlý výdej jídla.

Hodnocení

Strávníci mohou v kantýnách přímo hodnotit i vydaná jídla.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Ukázka produktu

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Stravovací systém pro zaměstnance

15.04.2024

Mnoho firem hledá způsoby, jak usnadnit svým zaměstnancům objednávání a výdej obědů a zároveň získat cenné informace o jejich preferencích. Moderní stravovací systémy nabízejí komplexní řešení, které automatizují procesy, zvyšují efektivitu a zlepšují kvalitu stravovacích služeb. Díky intuitivnímu rozhraní pro zaměstnance a pokročilým nástrojům pro správu stravování mohou společnosti výrazně zlepšit spokojenost svých zaměstnanců a zároveň optimalizovat náklady. V následujícím textu se blíže podíváme na konkrétní příklad implementace moderního stravovacího systému a jeho přínosy pro společnost.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.