1. Produkty
  2. SOFTPLUS Reservation

SOFTPLUS Reservation

Zjednodušte sobě i svým zákazníkům správu rezervací s modulem SOFTPLUS Reservation. Náš systém nabízí intuitivní rozhraní pro online rezervace, správu kapacit a automatizaci přístupu. Díky propojení s platebními bránami a přístupovými systémy ušetří klienti čas a vy získáte plnou kontrolu nad provozem.

https://www.softplus.cz/media/znizenie-nakladov-10-1.png

Jak to funguje?

Online rezervace v reálném čase

Koncový uživatel si online zvolí požadované prostory v požadovaném čase.

Správa dostupnosti a obsazenosti

Data o obsazenosti jsou vždy čerstvá – aktualizovaná v reálném čase.

Integrované platby a správa faktur

Úhrada služeb probíhá bezhotovostně online a poté je vydán doklad v PDF.

reservation

Pořádek dělá přátele…

Náš rezervační systém umožňuje provádět komplexní správu rezervací prostor pro provozování sportovních aktivit. Správci tak získají jednoduchý nástroj pro management dostupnosti sportovišť a koncoví uživatelé intuitivní rozhraní pro rychlou online rezervaci požadovaných prostor.

Jednoduchá správa kapacit

Naše řešení představuje jednoduché řešení pro rezervaci sportovišť.

Integrované platební brány

Možnost provádět bezpečné online platební transakce je dnes standardem.

Statistiky a reporting vytíženosti

Management sportovního areálu má k dispozici tvrdá čísla o jeho provozu.

Výhody produktu

Úspora času při správě rezervací

Díky našemu řešení bude správa rezervací efektivní a bez zbytečných operací.

Zvýšení obsazenosti sportovišť

Lepší organizace rezervací s sebou přinese také zlepšení vytížení obsazenosti.

Přesné informace o využití prostor

Exaktní informace jsou základem pro budoucí správná rozhodnutí managementu.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

Plná automatizace – od online rezervace a platby až po fyzické otevření dveří, vše funguje bez potřeby zásahu personálu.

Zvýšení bezpečnosti – vstup mají pouze klienti s platnou a uhrazenou rezervací, čímž se minimalizuje riziko neoprávněného přístupu.

Optimalizace procesů – automatizovaný rezervační cyklus a správa přístupů snižují administrativní zátěž a eliminují riziko lidské chyby.

Finanční kontrola – přehledné reporty a statistiky o tržbách, obsazenosti a platbách za storno.

Spolehlivost provozu – offline režim přístupových bodů zajistí fungování i při výpadku internetu.

reservation
reservation

Vyhody pro uživatele
 

Dostupnost 24/7 – rezervace a přístup kdykoliv, nezávisle na přítomnosti personálu.

Přehlednost a jednoduchost – intuitivní rozhraní pro rychlou orientaci ve volných termínech a snadné dokončení rezervace.

Pohodlný vstup – místo klíčů stačí použít mobil (QR kód) nebo čipovou kartu.

Transparentnost – jasná pravidla pro storno a automatické notifikace dávají klientům vždy úplný přehled.

Mobilní aplikace
 

K dispozici je mobilní aplikace, která zprostředkovává rychlý přístup k rezervacím, aktualizacím a notifikacím. Webové uživatelské rozhraní je samozřejmě také optimalizováno i pro zobrazení na mobilních zařízeních, díky čemu lze rezervace pohodlně provádět téměř kdekoli a kdykoli.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Zacvičte se zbytečnými náklady

08.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Řešení pro sport a rekreaci Řešení pro nemocnice

Přinášíme řešení, které umožňuje provozovat fitness centrum prakticky nonstop, ovšem s minimálními až nulovými náklady na personální zajištění jeho provozu. Následující řádky vám o našem systému a jeho širokých možnostech prozradí víc – rozhodně stojí za vaši pozornost.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.