Pro tyto účely máme připraveno komplexní řešení, které obsáhne požadované funkcionality definované zadáním. Při příjezdu se řidič prostřednictvím samoobslužného dotykového kiosku zaregistruje, naskenuje potřebné dokumenty a uvede, zda přijel za účelem nakládky/vykládky zboží. Při registraci je vložena také registrační značka (RZ) vozidla, která je následně využita kamerovými systémy s funkcí čtení RZ pro automatické ovládání závory/závor. Po zpracování registrace obsluhou logistického centra je řidiči přidělen "gate" pro provedení nakládky/vykládky a řidiči může být tato informace s instrukcemi odeslána jako SMS zpráva nebo e-mail. Po dokončení potřebných operací vozidlo odjíždí, přičemž výjezd je zajištěn opět automaticky díky použití kamer se čtením RZ.
Systém nabízí velký prostor pro další rozšíření. Může být osazen platební terminál, tiskárna dokladů a stvrzenek, čtečky QR kódů a RFID karet/čipů. Prostřednictvím kiosku mohou být realizovány videohovory, SIP hovory, mohou být vydávány RFID karty atd. Uživatelské rozhraní kiosku může být samozřejmě k dispozici v několika jazykových mutacích.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.