1. Případové studie
  2. Řešení pro sklad a logistiku
  3. Efektivní řešení pro logistiku

Efektivní řešení pro logistiku

V logistických centrech to musí bez nadsázky odsýpat a není prostor pro zbytečné prostoje. Organizace pohybu vozidel, zboží i souvisejících dokumentů v rámci logistického centra musí být precizně nastavená, jasně srozumitelná pro všechny články řetězce, a především musí být efektivní. A právě všechna tato kritéria splňuje naše řešení pro logistická centra.

Výzva

Management logistického centra hledá řešení, které by díky vysoké míře automatizace zrychlilo "odbavení" nákladních vozidel v rámci nakládky nebo vykládky zboží. Systém by měl pracovat s dokumenty v digitální formě a měl by zvládat vzdálenou komunikaci s řidiči nákladních vozidel, kteří čekají na přidělení konkrétního nakládacího místa, resp. nakládací komory. Předpokládá se využití systémů čtení RZ. Komunikace s řidiči by měla probíhat ideálně bezkontaktně prostřednictvím interaktivního dotykového rozhraní, případně prostřednictvím videohovoru.

Řešení

Pro tyto účely máme připraveno komplexní řešení, které obsáhne požadované funkcionality definované zadáním. Při příjezdu se řidič prostřednictvím samoobslužného dotykového kiosku zaregistruje, naskenuje potřebné dokumenty a uvede, zda přijel za účelem nakládky/vykládky zboží. Při registraci je vložena také registrační značka (RZ) vozidla, která je následně využita kamerovými systémy s funkcí čtení RZ pro automatické ovládání závory/závor. Po zpracování registrace obsluhou logistického centra je řidiči přidělen "gate" pro provedení nakládky/vykládky a řidiči může být tato informace s instrukcemi odeslána jako SMS zpráva nebo e-mail. Po dokončení potřebných operací vozidlo odjíždí, přičemž výjezd je zajištěn opět automaticky díky použití kamer se čtením RZ. 

Systém nabízí velký prostor pro další rozšíření. Může být osazen platební terminál, tiskárna dokladů a stvrzenek, čtečky QR kódů a RFID karet/čipů. Prostřednictvím kiosku mohou být realizovány videohovory, SIP hovory, mohou být vydávány RFID karty atd. Uživatelské rozhraní kiosku může být samozřejmě k dispozici v několika jazykových mutacích.

Výsledek

Po nasazení našeho systému bylo dosaženo zásadního zefektivnění pohybu vozidel po areálu logistického centra a zrychlení toku zboží terminály. Velmi ceněným benefitem, který kompletní digitalizace procesů mimo jiné přinesla, je rychlejší dohledatelnost všech operací a souvisejících dokumentů. Vícejazyční uživatelské prostředí kiosku navíc také skokově odstranilo jakoukoli jazykovou bariéru, která v minulosti často komplikovala plynulý průjezd vozidel původní vrátnicí do areálu.

Související produkty

Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.

Důvěřují nám

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.