SOFTPLUS Logistic integruje všechny klíčové prvky logistického provozu, od vytváření logistických událostí, přes registraci řidičů, až po automatizaci vjezdu a výjezdu do/z areálu. Administrátoři mohou snadno spravovat pozvánky, přidělit přesný čas a místo nakládky/vykládky, a potřebné informace posílat řidičům pomocí QR kódů a SMS. Řidiči následně mohou prostřednictvím kiosku sami provést registraci, obdržet pokyny a ověřit svůj vstup do areálu.
Vytváření a správa logistických událostí s přesnými údaji o čase a místě.
Řidiči mohou provést registraci a získat informace prostřednictvím dotykového kiosku.
Rozpoznávání RZ nebo QR kódů u závorového systému pro plynulý vjezd a výjezd vozidel.
Operativní informování řidičů SMS zprávami.
Sledování pohybu kamionů v rámci areálu.
Odesílání informací o osobách v areálu třetím stranám v případě požáru.
Majitelům nebo provozovatelům logistického areálu přináší SOFTPLUS Logistic výrazné zlepšení efektivity a kontroly nad logistickými procesy. Automatizace registrace i vjezdu a výjezdu nákladních vozidel snižuje nároky na personální obsazení a díky tomu dochází ke snížení personálních nákladů. Systém navíc umožňuje lepší monitoring a řízení počtu vozidel v areálu a nedochází tak k jeho přetížení, což má za následek např. zvýšení bezpečnosti.
Koncoví uživatelé, tj. řidiči nebo spediční společnosti, profitují z jednoduchého a rychlého přístupu k informacím a k registraci přes SOFTPLUS Logistic. Samoobslužná registrace eliminuje dlouhé čekací doby a zjednodušuje celý proces vjezdu do areálu. Systém řidičům poskytuje aktuální informace o čase a místě vykládky/nakládky, díky čemu mohou lépe plánovat a minimalizovat prostoje.
Spolupráce mezi logistickým systémem SOFTPLUS Logistic a LPR (systém čtení RZ) je klíčová pro automatizaci a efektivitu řízení vjezdu a výjezdu nákladních vozů do areálu. Tato integrace umožňuje plynulé a bezpečné odbavení vozidel od jejich příjezdu až po odjezd.
SOFTPLUS Logistic je – jak už název napovídá – řešení vhodné pro logistické uzly nebo sklady, kde je nezbytný kvalitní management nákladních vozidel a jednoduchá, a přitom spolehlivá, komunikace s jejich řidiči, resp. posádkami.
Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.
V logistických centrech to musí bez nadsázky odsýpat a není prostor pro zbytečné prostoje. Organizace pohybu vozidel, zboží i souvisejících dokumentů v rámci logistického centra musí být precizně nastavená, jasně srozumitelná pro všechny články řetězce, a především musí být efektivní. A právě všechna tato kritéria splňuje naše řešení pro logistická centra.
Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.