1. Produkty
  2. SOFTPLUS Logistic

SOFTPLUS Logistic

Komplexní řešení pro automatizaci logistických operací souvisejících s registrací, vjezdem/výjezdem a pohybem nákladních vozidel v rámci vymezeného areálu.

Logistika miluje preciznost – my také

SOFTPLUS Logistic integruje všechny klíčové prvky logistického provozu, od vytváření logistických událostí, přes registraci řidičů, až po automatizaci vjezdu a výjezdu do/z areálu. Administrátoři mohou snadno spravovat pozvánky, přidělit přesný čas a místo nakládky/vykládky, a potřebné informace posílat řidičům pomocí QR kódů a SMS. Řidiči následně mohou prostřednictvím kiosku sami provést registraci, obdržet pokyny a ověřit svůj vstup do areálu.

Administrace událostí

Vytváření a správa logistických událostí s přesnými údaji o čase a místě.

Samoobslužná registrace

Řidiči mohou provést registraci a získat informace prostřednictvím dotykového kiosku.

Automatizace vjezdu/výjezdu

Rozpoznávání RZ nebo QR kódů u závorového systému pro plynulý vjezd a výjezd vozidel.

Real-time notifikace

Operativní informování řidičů SMS zprávami.

Real-time sledování

Sledování pohybu kamionů v rámci areálu.

API komunikace

Odesílání informací o osobách v areálu třetím stranám v případě požáru.

Výhody produktu

Automatizace

Minimalizace manuálních zásahů a úspora času.

Bezpečnost

Striktní kontrola přístupu do areálu a monitoring vozidel.

Efektivita

Rychlejší a plynulejší průběh logistických procesů.

Úspornost

Snížení nároků na množství personálu v logistických uzlech.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

Majitelům nebo provozovatelům logistického areálu přináší SOFTPLUS Logistic výrazné zlepšení efektivity a kontroly nad logistickými procesy. Automatizace registrace i vjezdu a výjezdu nákladních vozidel snižuje nároky na personální obsazení a díky tomu dochází ke snížení personálních nákladů. Systém navíc umožňuje lepší monitoring a řízení počtu vozidel v areálu a nedochází tak k jeho přetížení, což má za následek např. zvýšení bezpečnosti.
 

logistic
logistic

Vyhody pro uživatele
 

Koncoví uživatelé, tj. řidiči nebo spediční společnosti, profitují z jednoduchého a rychlého přístupu k informacím a k registraci přes SOFTPLUS Logistic. Samoobslužná registrace eliminuje dlouhé čekací doby a zjednodušuje celý proces vjezdu do areálu. Systém řidičům poskytuje aktuální informace o čase a místě vykládky/nakládky, díky čemu mohou lépe plánovat a minimalizovat prostoje.

Spolupráce mezi logistickým systémem SOFTPLUS Logistic a LPR (systém čtení RZ) je klíčová pro automatizaci a efektivitu řízení vjezdu a výjezdu nákladních vozů do areálu. Tato integrace umožňuje plynulé a bezpečné odbavení vozidel od jejich příjezdu až po odjezd.
 

Jak to funguje?

Vytvoření události

Administrátor v systému vytvoří logistickou událost, která obsahuje informace o dodavateli, spediční společnosti, době nakládky/vykládky, hale a bráně. Tyto informace jsou přiřazeny konkrétnímu nákladnímu vozidlu identifikovanému prostřednictvím jeho RZ.

Registrace řidiče

Pokud řidič předem obdržel pozvánku pro vjezd do areálu na konkrétní čas a místo, nejprve potvrdí u samoobslužného kiosku svou identitu pomocí QR nebo PIN kódu. Řidič bez pozvánky pak musí před vjezdem do areálu prostřednictvím kiosku nejprve provést registraci.

Zpracování registrace

Po úspěšné registraci systém navede řidiče k přidělené hale a bráně prostřednictvím SMS. Naše řešení zajistí aktualizaci dat v reálném čase v rámci všech zapojených systémů včetně LPR.

Integrace s LPR systémem

Při příjezdu ke vstupní bráně je vozidlo identifikováno LPR kamerami, které automaticky rozpoznají jeho RZ. Pokud RZ odpovídá údajům zadaným v logistické události, závorový systém umožní vozidlu vjezd bez nutnosti manuální registrace.

Kontrola a posun

Stav kamionů v rámci areálu a nasměrování do dalšího bodu.

Výjezd z areálu

Po ukončení nakládky nebo vykládky systém automaticky povolí vozidlu výjezd z areálu na základě identifikace jeho RZ prostřednictvím LPR kamer.

logistic

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Využití produktu

SOFTPLUS Logistic je – jak už název napovídá – řešení vhodné pro logistické uzly nebo sklady, kde je nezbytný kvalitní management nákladních vozidel a jednoduchá, a přitom spolehlivá, komunikace s jejich řidiči, resp. posádkami.

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Efektivní řešení pro logistiku

15.04.2024 Řešení pro logistiku

V logistických centrech to musí bez nadsázky odsýpat a není prostor pro zbytečné prostoje. Organizace pohybu vozidel, zboží i souvisejících dokumentů v rámci logistického centra musí být precizně nastavená, jasně srozumitelná pro všechny články řetězce, a především musí být efektivní. A právě všechna tato kritéria splňuje naše řešení pro logistická centra.

Dozvědět se více

Management nákladních vozidel v logistickém areálu

15.04.2024 Řešení pro logistiku Řešení pro administrativní budovy Řešení služeb a retailu

Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.