Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.
Zadavatel – reprezentovaný v tomto případě významnou potravinářskou výrobní společností – hledá systém, který by výrazně zjednodušil organizaci "toku" nákladních vozidel a dokázal v požadovaném okamžiku řidiče navést prostřednictvím SMS zprávy ke správnému místu pro provedení vykládky nebo nakládky. Průjezd vrátnicí by měl probíhat automaticky a systém by měl umožňovat propojení se stávajícím přístupovým systémem SALTO.
Pro zefektivnění procesu odbavení nákladních vozidel bylo připraveno komplexní řešení se samoobslužným kioskem. Tento kiosek je vybaven dotykovým displejem, čtečkou QR kódů. V systému je integrována řada dalších technologií, jako jsou kamery pro rozpoznávání registračních značek, GSM brána pro zasílání SMS a software pro API komunikaci se skladovým systémem a správu dat.
Řidiči se mohou prostřednictvím kiosku sami při příjezdu zaregistrovat, a to buď ručním vložením údajů, nebo rychleji naskenováním QR kódu, který řidič obdržel na dokladu k nákladu. Systém po odsouhlasení ze strany skladu odešle řidiči SMS zprávu s konkrétními instrukcemi pro řidiče, včetně čísla brány, ke které má zamířit. SMS obsahuje také PIN kód, který řidičům umožňuje použít sociální zařízení.
Při příjezdu k bráně je automaticky rozpoznána registrační značka vozidla a závora se otevře. Při vjezdu také proběhne zvážení vozidla a zaznamenání dalších relevantních dat.
Nasazení řešení do provozu přineslo očekávané výhody, jako je především zrychlení odbavení vozidel a s tím spojenou vyšší efektivitu práce, zvýšení přesnosti sbíraných dat, ale i lepší přehled o vozidlech a osobách pohybujících se po areálu.
Níže jsou uvedeny vybrané produkty a moduly, které byly použity v rámci této případové studie. Kompletní nabídka produktů je však mnohem širší a v případě potřeby lze do platformy SOFTPLUS integrovat další produkty tak, aby výsledné řešení maximálně vyhovovalo konkrétním potřebám zákazníka.
Komplexní systém pro moderní rezidenční domy, který slouží k provádění rezervací prostor a jako přístupový systém pro zvýšení bezpečnosti v objektu.
Komplexní řešení pro automatizaci logistických operací souvisejících s registrací, vjezdem/výjezdem a pohybem nákladních vozidel v rámci vymezeného areálu.
Seznamte se sofistikovaným systémem pro automatizaci řízení vjezdu/výjezdu vozidel do/z parkoviště nebo jiného areálu, který využívá strojové čtení registračních značek vozidel.
Přístupový modul dovoluje díky použitým technologiím – mimo jiné kontrolérům a QR čtečkám – provádět rychlé ověření přístupových oprávnění. Výsledkem je pak okamžité umožnění nebo zamítnutí vstupu.
Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.