1. Případové studie
  2. Řešení pro sklad a logistiku
  3. Management nákladních vozidel v logistickém areálu

Management nákladních vozidel v logistickém areálu

Automatizace a zjednodušení procesu odbavení nákladních vozidel přijíždějících do logistického areálu, díky nasazení nového řešení se samoobslužných kioskem využívajícím platformu SOFTPLUS.

Výzva

Zadavatel – reprezentovaný v tomto případě významnou potravinářskou výrobní společností – hledá systém, který by výrazně zjednodušil organizaci "toku" nákladních vozidel a dokázal v požadovaném okamžiku řidiče navést prostřednictvím SMS zprávy ke správnému místu pro provedení vykládky nebo nakládky. Průjezd vrátnicí by měl probíhat automaticky a systém by měl umožňovat propojení se stávajícím přístupovým systémem SALTO.

Řešení

Pro zefektivnění procesu odbavení nákladních vozidel bylo připraveno komplexní řešení se samoobslužným kioskem. Tento kiosek je vybaven dotykovým displejem, čtečkou QR kódů. V systému je integrována řada dalších technologií, jako jsou kamery pro rozpoznávání registračních značek, GSM brána pro zasílání SMS a software pro API komunikaci se skladovým systémem a správu dat.

Řidiči se mohou prostřednictvím kiosku sami při příjezdu zaregistrovat, a to buď ručním vložením údajů, nebo rychleji naskenováním QR kódu, který řidič obdržel na dokladu k nákladu. Systém po odsouhlasení ze strany skladu odešle řidiči SMS zprávu s konkrétními instrukcemi pro řidiče, včetně čísla brány, ke které má zamířit. SMS obsahuje také PIN kód, který řidičům umožňuje použít sociální zařízení.

Při příjezdu k bráně je automaticky rozpoznána registrační značka vozidla a závora se otevře. Při vjezdu také proběhne zvážení vozidla a zaznamenání dalších relevantních dat.

Výsledek

Nasazení řešení do provozu přineslo očekávané výhody, jako je především zrychlení odbavení vozidel a s tím spojenou vyšší efektivitu práce, zvýšení přesnosti sbíraných dat, ale i lepší přehled o vozidlech a osobách pohybujících se po areálu.

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.