1. Produkty
  2. SOFTPLUS Box

SOFTPLUS Box

Představujeme vám flexibilní a bezpečný systém pro správu úložných skříněk, který umožňuje efektivně a pohodlně vyřešit skladování a sdílení uložených předmětů v rámci různých komerčních i nekomerčních aplikací.

Úschovní boxy můžete ovládat i sdílet online

Skříňkový modul lze jednoduše charakterizovat jako systém elektronicky řízených skříněk, u nichž je přístup a správa řešena prostřednictvím mobilní aplikace nebo čipových karet. BOX modul je ideální pro administrativní budovy, sportovní centra, školy a jiná veřejná místa, kde je vyžadována kontrola přístupu a zároveň ukládání různých věcí. I v tomto případě umožňuje modul flexibilně konfigurovat jak samotné skříňky, samozřejmě i jejich počet.

Digitální přístup

Bezklíčový přístup pomocí čipových karet nebo mobilní aplikace.

Modularita

Počet a velikost skříněk lze přizpůsobit dle konkrétních požadavků.

Bezpečnost

Díky použitému šifrování přístupu je zabezpečení na vysoké úrovni.

Výhody produktu

Efektivita

Naše řešení pomůže lépe zorganizovat a zefektivnit management úschovny.

Bezpečnost

Minimalizace rizik spojených se ztrátou klíčů díky elektronickému přístupu.

Flexibilita

Bezproblémová úprava počtu skříněk a souvisejících funkcí dle potřeby.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

Provozovatel získává plnou kontrolu nad systémem prostřednictvím webového rozhraní, kde může sledovat používání skříněk, přidávat nebo odebírat přístupová práva a monitorovat stav zařízení v reálném čase. Nasazení našeho produktu přináší také nižší nároky na fyzickou údržbu zařízení a zjednodušuje správu celého řešení, čímž dochází k optimalizaci provozních nákladů.

box
box

Vyhody pro uživatele
 

Koncový uživatel s naším produktem získává bezpečné a komfortní úložiště, které je spravováno digitálně a obejde se bez klasických klíčů. Uživatelé ocení i možnost vzdálené rezervace skříněk a jejich elegantní otevírání prostřednictvím aplikace.

Mobilní aplikace
 

Mobilní aplikace slouží k provádění rezervací, otevírání a správě skříněk. Uživatelé mohou přes aplikaci sledovat dostupnost jednotlivých skříněk, přijímat notifikace o stavu svých úložišť a mít plnou kontrolu nad přístupem. Aplikace je kompatibilní se systémy iOS a Android.

Jak to funguje?

Bezkontaktní přístup

Uživatelé si mohou skříňku rezervovat/otevřít prostřednictvím aplikace nebo čipové karty

Webová správa

Centrální webové rozhraní umožňuje provádět vzdálený monitoring a správu skříněk.

Automatické funkce

Systém automaticky přiřazuje dostupné skříňky dle aktuální potřeby.

 

Schéma zapojení

 

BOX modul je prostřednictvím sítě propojen s webovým serverem. Každá skříňka je vybavena elektronickým zámkem, který lze otevřít mobilní aplikací nebo bezkontaktní kartou. Systém je spravován přes centrální server, který poskytuje aktuální informace o stavu skříněk.

box module

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Ukázka produktu

 .

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.