1. Produkty
  2. SOFTPLUS Ticketing

SOFTPLUS Ticketing

Seznamte se s moderním nástrojem pro efektivní správu vstupenek, který si díky své nadstandardní flexibilitě hravě najde uplatnění v širokém spektru kulturních i sportovních zařízení.

Jde to i bez kontrolních lístků

Konfigurace cen i přístupných oblastí

Snadno lze konfigurovat ceny vstupenek, přístupové zóny i délky jednotlivých vstupů. Ať už potřebujete jednorázové lístky, celodenní vstupy nebo sezónní permanentky, vše můžete snadno nastavit v našem systému.

Detailní statistiky a udržení přehledu

Získejte kompletní přehled o prodejích vstupenek a pohybech návštěvníků v jednotlivých zónách. Modul poskytuje podrobné statistiky, které vám umožní efektivně sledovat a analyzovat chování návštěvníků, díky čemu můžete lépe optimalizovat provoz a zvýšit ziskovost.

Sledování návštěvnosti

Monitoring počtu osob v různých částech vašeho zařízení v reálném čase a zvyšuje bezpečnost a přispívá k lepšímu řízení kapacit.

Výhody produktu

Maximální flexibilita

Všechny ceny i oprávnění pro přístup jsou plně konfigurovatelná a díky tomu lze systém, snadno přizpůsobit specifickým potřebám na straně jeho provozovatele.

Intuitivní statistiky

Modul poskytuje dobře srozumitelný přehled všech důležitých dat, což vám umožňuje okamžitě reagovat na změny a optimalizovat odpovídající procesy.

Webové rozhraní

Intuitivní a uživatelsky přívětivé webové rozhraní umožňuje spravovat všechny parametry prodeje a kontroly vstupenek online – kdykoli a odkudkoli.

Ochrana před zneužitím

Vaše vstupenky jsou chráněny před falšováním/kopírováním a neoprávněným použitím a je tak zajištěna integrita celého systému.

Vícejazyčná podpora

Ticketing systém nabízí vícejazyčné rozhraní, které umožňuje uživatelům procházet procesem nákupu vstupenek ve více jazycích. Tento přístup zlepšuje zákaznický zážitek pro globální klientelu.

Jednoduchá integrace s jinými systémy

Ticketing systém je navržen tak, aby byl jednoduše integrován s vašimi stávajícími systémy, jako jsou CRM, ERP nebo marketingové nástroje. Tím se usnadňuje správa dat a procesy prodeje, což zvyšuje efektivitu vašich operací.

Vyhody pro majitele a provozovatele
 

Dostupnost 24/7 - Zákazníci mohou vstupenky zakoupit kdykoli, ani by je jakkoli omezovaly otevírací hodiny nebo nutnost fyzicky navštívit prodejní místo.

Pohodlí - Nakupování z pohodlí domova nebo prostřednictvím mobilního zařízení eliminuje jakékoli čekání ve frontách.

Automatizace prodeje - Systémy mohou automaticky zpracovávat platby, generovat a odesílat vstupenky a šetřit tak čas i další zdroje.

Digitální vstupenky - Použití našeho systému přispívá k eliminaci tisku i složité distribuce fyzických vstupenek, čímž dochází ke snižování dalších nákladů.

Jedinečné QR nebo čárové kódy - Každá vstupenka je jedinečná, což výrazně minimalizuje riziko jejího padělání.

Kupóny a promo kódy - Snadno lze implementovat různé slevy a promo akce, které mohou podpořit prodej a přilákat více zákazníků.
 

ticketing
ticketing

Vyhody pro uživatele
 

Jedinečný QR kód - Každý uživatel obdrží svůj vlastní QR kód, který má dispozici v mobilní aplikaci nebo e-mailu. Tento kód pak slouží pro rychlý a bezpečný vstup do zařízení a akce.

Pohodlný nákup - Možnost zakoupit vstupenky online přímo z pohodlí domova nebo pomocí QR kódu bez čekání ve frontách.

Online rezervace - Rezervace na akce a návštěvy mohou uživatelé provádět jednoduše online prostřednictvím přehledného kalendáře.

Různé platební metody - Kredit na vstupenky lze dobíjet různými způsoby: hotovostí na místě | platebním terminálem na místě | prostřednictvím internet bankingu.

Intuitivní uživatelské rozhraní - Responzivní webové rozhraní umožňuje připojit se téměř z jakéhokoli zařízení, ať už se jedná o počítač, tablet nebo mobilní telefon.

Ochrana osobních údajů - Systém zajišťuje vysokou úroveň zabezpečení a ochrany osobních údajů uživatelů.

Nepřetržitý přístup ke službám - Uživatelé mají možnost využívat služby Ticketing modulu nepřetržitě – mohou se rozhodovat flexibilně při vysoké úrovni uživatelského komfortu.

Jak to funguje?

Nákup lístku

Zákazník si koupí lístek, na kterém je předdefinovaná cena / platnost / přístup.

Vstup do areálu

Zákazník oskenuje lístek / QR kód na turniketu nebo QR čtečce a vejde.

Kontrola

Lístek zákazníka je zkontrolován zda má platný přístup a nevypršenou platnost.

ticketing

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Případové studie

Pro lepší představu o tom, jak naše produkty a řešení fungují v reálných podmínkách, jsme pro vás připravili inspirativní případové studie z různých oblastí lidské činnosti, kde byla již platforma SOFTPLUS úspěšně implementována.

Implementace řešení Softplus Ticketing v muzejním provozu

15.04.2024 Řešení služeb a retailu

Mnohá muzea se s narůstající popularitou často setkávají s výzvami souvisejícími s efektivním řízením vstupů, kontrolou přístupu a zpracováním údajů o návštěvnosti. Tradiční manuální zpracování vstupenek již nezvládá uspokojit potřeby moderního muzea, což vede k dlouhým frontám, nespokojenosti návštěvníků a nedostatečné informovanosti managementu. Aby bylo možné zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit efektivitu, padne logicky rozhodnutí implementovat pokročilý softwarový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálně zajistit nejen rychlé a spolehlivé odbavení návštěvníků, ale také poskytovat detailní statistiky prodeje a návštěvnosti, což by mělo umožnit lepší strategické plánování.

Dozvědět se více

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, jednatelka sítě

Rozhodli jsme se v našich dvou stávajících fitness centrech v Bratislavě a Malackách a v dalším připravovaném implementovat řešení bezobslužného fitness centra. Webová aplikace a její front end je přínosem pro návštěvníky našich fitness center a rovněž zjednodušuje práci našemu managementu a týmu, který ve fitness centrech pracuje. Se systémem jsme spokojeni ai proto jej budeme implementovat v dalším z našich provozů.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažer Senior

Ve spolupráci se společností TSS jsme vyvinuli Cashless systému pro úhrady v našem fanouškovském portálu a jeho dalších součástech. Na zdokonalení a vývoji tohoto systému stále spolupracujeme a snažíme se jej tak zdokonalovat. Systém přináší našim fanouškům zvýšení komfortu při návštěvě na našem stadionu a to už nejen na fotbalových zápasech ale i na eventech jiné povahy, které díky systému umíme organizovat a zvát na ně naše zákazníky a fanoušky.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., jednatel společnosti

Řešení z dílny TSS Group jsme graficky upravili a využili za účelem usnadnění platebních procesů v dealerské síti automobilů koncernu VW a pro další značky. Dané řešení poskytuje zákazníkům dealerských sítí vyšší komfort a automatizaci procesu úhrady při nákupu náhradních dílů a servisu svých vozů.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažer

Spolu s naším dlouhodobým partnerem v oblasti zabezpečovacích technologií TSS Group jsme u našeho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické řešení, které umožňuje odběratelům a dodavatelům přístup do areálu zákazníka a automatizuje některé procesy logistiky při nakládce a vykládce dodávek zákazníka. Řešení rovněž automatizuje přístup do areálu pro zaměstnance, služby a servisní partnery zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažer

Oslovili jsme našeho dlouhodobého partnera s požadavkem od managementu letiště v Košicích, kteří hledali řešení, zjednodušující procesy na letišti. Společně jsme vymysleli systém, který automatizuje proces při skenování palubních lístků cestujících a tím zrychlují procesy při přechodu přes bezpečnostní kontrolu a následně při nástupu na palubu letadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majitel klubu

Od známého z regionu jsem se dozvěděl, že existuje řešení pro bezobslužná fitness centra. Po konzultaci a následné úpravy tohoto řešení jsme vyvinuli řešení i pro náš pánský klub a můžeme tak přinášet našim zákazníkům a klubovým členům přístup do našeho Cigar roomu i mimo otevírací hodiny s veškerým komfortem, který patří k našim standardně nabízeným službám. My a rovněž naši zákazníci jsou tak vždy spokojeni.

Nezávazná
konzultace

Obraťte se na náš tým odborníků a požádejte o bezplatní konzultaci ohledně implementace našich technologických řešení. Jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich obchodních cílů. Kontaktujte nás ještě dnes.

Napište nám

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.